
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Amfora położony jest w miejscowości Opatija i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Črnikovica – 300 m, Plaża Lipovica Beach – niecały kilometr. Na terenie apartamentu działa restauracja. W apartamencie zapewniono 2 sypialnie, kuchnię z lodówką oraz zmywarką, a także 1 łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Preluk – 1,6 km, Plaża Kostanj – 2,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rijeka, znajduje się 39 km od obiektu Amfora.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Amfora o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, wędkowanie, dostęp do Internetu, windsurfing, ogrzewanie, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: