
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartment Adrian położony jest w miejscowości Omiš i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Glavica (wschodnia) – 1,1 km, Plaża Velika – 1,3 km. W apartamencie do dyspozycji Gości jest taras. Oferta apartamentu obejmuje 2 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 2 łazienki z prysznicem oraz suszarką do włosów. Ten 4-gwiazdkowy apartament zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu dostępny jest też bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion wielofunkcyjny Mladezi Park Stadium – 25 km, Pałac Dioklecjana – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Split, znajduje się 43 km od obiektu Apartment Adrian.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Opłatę za cały pobyt należy uiścić przed przyjazdem. Personel agencji Adriagate prześle Gościom potwierdzenie rezerwacji ze szczegółami dotyczącymi płatności. Po uiszczeniu opłaty za cały pobyt Goście otrzymają wiadomość e-mail z adresem obiektu i miejscem odbioru kluczy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: