
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartments Mandre II, położony w miejscowości Mandre, oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Lanterna Beach – kilka kroków od obiektu, Plaża Mandre West Beach – 100 m. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Do dyspozycji Gości jest kuchnia z doskonałym wyposażeniem, prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów, a także taras z widokiem na morze. Wyposażenie obejmuje również lodówkę, zmywarkę, piekarnik, ekspres do kawy i czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Lokva East Beach – 300 m, Lungo Mare Beach – 1,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zadar, znajduje się 77 km od obiektu Apartments Mandre II. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 4 lat.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: