Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Chorwacja Hotele Dubrownik Hotel Lapad

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Hotel Lapad ****
(w odległości 0.0 km)
Apartments Vlaho And Marina
(w odległości 0.1 km)
Apartments Katarina
(w odległości 0.1 km)
Apartmani Katarina - Frano ***
(w odległości 0.1 km)
Katarina (private Accommodation)
(w odległości 0.1 km)

Hotel Lapad

Hotel Lapad - standard 4*
20 000 Dubrownik, Lapadska Obala 37
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
8.7/10 440 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Hotel Lapad – zdjęcie 1 Hotel Lapad – zdjęcie 2 Hotel Lapad – zdjęcie 3 Hotel Lapad – zdjęcie 4 Hotel Lapad – zdjęcie 5 Hotel Lapad – zdjęcie 6 Hotel Lapad – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Hotel Lapad położony jest w spokojnej okolicy z widokiem na port Gruz. Mieści się on w zabytkowym budynku otoczonym dużym odkrytym basenem i palmami. Nowocześnie urządzone pokoje zdobią wyraziste elementy wystroju i ekskluzywne tkaniny. Wszystkie pokoje są wyposażone w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W całym obiekcie można bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Hotel Lapad położony jest zaledwie 3 km od Starego Miasta w Dubrowniku, do którego można z łatwością dojechać kursującym co 10 minut autobusem. Od plaży dzieli obiekt jedynie 600 metrów. Goście mogą wybrać się na lunch do restauracji serwującej dania grilla do wyboru z karty, którymi można się delektować na tarasie w ogrodzie. Od czerwca do września przez 5 dni w tygodniu na miejscu organizowane są imprezy przy basenie oraz koncerty.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Lapad o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone.

W przypadku rezerwacji więcej niż 4 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 10 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, transfer, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu

Opinie użytkowników Hotele.pl

10.00/10
25.10.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Ładny obiekt, bardzo dobre śniadania, pokoje tez bardzo przyzwoite- większość z nich ma bardzo ładny widok na zatokę.
Wady: niestety obok trwała dośc duza budowa i sam podjazd do hotelu był po prostu brzydki." ~Patrycja

8.00/10
31.08.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: - bardzo dobre śniadania,
- czysto,
- super basen,
- koncerty wieczorem na terenie hotelu,
- smaczne menu w barze
Wady: remont drogi, chodnika przed wejściem do hotelu. Przy basenie słychać było prace remontowe." ~Małgorzata

8.00/10
23.08.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Dobre i smaczne śniadania, bardzo miła obsługa.
Wady: wszystko oK." ~Pawel1987

9.00/10
07.08.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Przestronny pokój z balkonem. Klimatyzacja chodziła caly czas, obsługa pomagała nam we wszystkim i używała tak jezyka angielskiego bysmy zrozumieli mimo dość podstawowych umiejętności. W razie zagapienia się i powieszenia po polsku również jako tako kminili o co nam chodziło. Bezinteresownie dostarczyli nasz opozniony bagaż do pokoju, uspokoili gdy sie denerwowalismy. Śniadanie na wypasie do wyboru wszystko co można sobie wymarzyć , każdej kuchni.
Wady: Rozkopany dojazd do hotelu, mimo wszystko spora odległość na plażę i stare miasto. To by nie bylo problemem, tylko taksówkarze odnawiali kursów do hotel lapad, bo im sie nie oplacalo jeździć po placu budowy" ~Jakub

9.00/10
13.06.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Zalety: Duża obfitość przekąsek,pieczywa ,troszkę za mało warzyw surowych
Wady: Basen zewnętrzny usytuowany przed budynkiem" ~Ewa

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek