
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Apartment Jessy usytuowany jest w miejscowości Crikvenica i oferuje bezpłatny prywatny parking oraz restaurację. W okolicy znajduje się: Plaża miejska Crikvenica i Plaża Beach International. Obiekt usytuowany jest przy plaży i oferuje taras oraz sprzęt do grillowania. Oferta apartamentu obejmuje 2 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem oraz suszarką do włosów. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Crni Molo – 500 m, Zamek Trsat – 31 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rijeka, znajduje się 21 km od obiektu Apartment Jessy.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, nurkowanie, całkowity zakaz palenia, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
"Zalety: Nie polecam. Obiekt nie posiada klimatyzacji i występują problemy z kanalizacją. W nocy temperatura w pokojach jest nie do wytrzymania. Nie można otworzyć okna, ze względu na dużą ilość komarów. Tylko w jednym pokoju jest zamontowana moskitiera. Jedynym plusem tego apartamentu jest duże patio przed budynkiem.
Wady: Nie polecam. Obiekt nie posiada klimatyzacji i występują problemy z kanalizacją. W nocy temperatura w pokojach jest nie do wytrzymania. Nie można otworzyć okna, ze względu na dużą ilość komarów. Tylko w jednym pokoju jest zamontowana moskitiera. Właściciel jest nieuprzejmy, a swoich gości traktuje jak ,,zło konieczne". Problem z zapchanym odpływem w toalecie zgłosiłam we wtorek i z wielkim trudem został rozwiązany w piątek tuż przed naszym odjazdem, po interwencji Booking.com. Okazało się, że studzienka ściekowa nie została opóźniona przed naszym przyjazdem."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: