
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
The Mira Hong Kong provides stylish lifestyle-designed rooms and exclusive personalised concierge service. It features smoke-free rooms with a pillow menu and free WiFi access. The Mira Hong Kong is located along the vibrant Nathan Road, directly connected to Mira Place 1 & 2 (shopping malls). It is about a convenient 5-minute walk from Tsim Sha Tsui MTR Station. The Star Ferry Pier is around a 10-minute journey on foot. Guests are pampered in more ways than one in Mira’s rooms, which come in a selection of colour schemes. Luxurious rooms include iPod docks and 50-inch LG 4K UHD TV. Rainshowers are provided in bathrooms. In each room, guests can enjoy access to a sleek, portable free WiFi device, with 24/7 connectivity, and able to offer a signal to various devices such as smartphones, tablet and laptop. Here at The Mira Hong Kong, guests are welcome to soothe tension away with a relaxing massage treatment at the spa or indulge in a nail and hair treatment at the salon. Fitness centre and indoor pool provide other options for wellness. The Michelin-rated recommended restaurant, Cuisine Cuisine, brings Cantonese delights to the table. International, European and Japanese dishes await at Whisk and Yamm. For chocolate and coffee fans, COCO is available. To unwind over drinks, guests can visit Terrace Garden BAR and Room One-Sport Bar.
To ensure a smoother check-in at the hotel, guests are advised to provide their flight arrival details to hotel before arrival. Guests must present the credit card used for booking upon check-in for verification purposes. Please note that all cancellations, modifications and no-show charges are subject to a 10% service charge. Please note that special traffic arrangement and road closure are expected from 17:00 until further notice in the hotel nearby Tsim Sha Tsui area for special festive dates including Christmas Eve (24 December), New Year Eve (31 December) and Chinese New Year (26 January 2020, 13 February 2021, 2 February 2022, 23 January 2023, 11 February 2024). Kindly note that hotel deposit at HK$1,000 daily and maximum HK$3,000 per week is required at check in. Hotel will get the authorization code by given credit card 7 days prior to arrival in order to secure the room, room will be released without notification if credit card invalid. Please take note that due to annual inspection of electric grid on 5 Feb, 2024 between 9am and 6pm, the supply of electricity in guest rooms will be suspended affecting lighting, electric sockets, TV and air conditioning, while internet connectivity will remain available with portable Wi-Fi Buddy.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: