
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Bauhinia jest oddalony o 10 minut spacerem od stacji szybkiej kolejki MTR Tsim Sha Tsui. Obiekt oferuje stylowe wnętrza oraz pokoje z telewizorem z płaskim ekranem i bezpłatnym WiFi. Pokoje w hotelu Bauhinia są nowocześnie urządzone. Podłogi w nich zostały wyłożone drewnem. Każdy pokój jest wyposażony w klimatyzację oraz minilodówkę. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z dostępem do kanałów kablowych. W recepcji hotelu Bauhinia - Tsim Sha Tsui można skorzystać z usług faksowania i kserowania dokumentów. Na życzenie dostępne są też usługi pralni, w tym pralni chemicznej. Hotel Bauhinia Tsim Sha Tsui położony jest w odległości 35 km od międzynarodowego lotniska w Hong Kongu. W 10 minut można dojść z obiektu do centrum handlowego Harbour City, a w 15 minut – na nocny targ przy ulicy Temple Street.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu The Bauhinia Hotel - Tsim Sha Tsui o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości HKD 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that the name of the credit card holder has to match the staying guest's name. Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in or making payment at the hotel. Please be informed that the hotel is undergoing emergency repair work for the network system (including Wifi & Broadband service), the network system will be temporarily suspended until further notice. During the three-day medical surveillance period with amber code, no makeup room service will be provided. The hotel will charge HK$1,000 per room as a disinfection treatment fee if a guest is classified as preliminary or confirmed positive cases during their stay at the hotel or within 24 hours of departing the hotel.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 12 lat.
Dzieci 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 12 lat.
pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, sejf, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: