
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
New World Millennium Hong Kong Hotel is located by the Victoria Harbor waterfront in the lively district of Tsim Sha Tsui East. It offers 7 dining options and a fitness centre with a rooftop swimming pool. New World Millennium Hong Kong Hotel is less than a 5-minute walk from East Tsim Sha Tsui MTR Station and Hung Hom MTR Station, and a short drive to the West Kowloon High Speed Rail Station which connects to mainland cities. Hong Kong International Airport is around a 35-minute drive away. Featuring elegant interiors and decorations, each guest room is fitted with a flat-screen TV, well-stocked mini-bar and tea/coffee maker. Most of the rooms offer views of Victoria Harbor. Free WiFi is enjoyable for in-house guests. Recreation options include outdoor pool, 24-hour gymnasium, steam and sauna. Guest can enjoy Kyoto-style favorites at Sagano, skilled Teppanyaki Chefs with turn top-quality ingredients meals at Ranzan, authentic Cantonese cuisine at Tao Li and French food at La Table.
Easy access to the Kai Tak Sports Park (three stops away), Hong Kong’s newest world-class sports and entertainment venue, along with other hotspots and landmarks in town.
The Lounge and Vin et Vin wine cellar, a stunningly renovated space with more than 1,000 wine labels at exceptional value prices, is the place to savour an unparalleled wine and dine experience along with captivating live music in the evening.
The hotel has received a Five Crescent Rating from CrescentRating, the world’s leading authority on Muslim-friendly travel. In addition to hospitality and services specially designed for Muslim guests, halal dining options are offered in Café East, a BOT Halal Friendly Restaurant. The hotel has received certification by the Global Sustainable Tourism Council-Accredited Certification Body (GTSC), confirming that the hotel’s sustainability policies and practices align with high global standards.Ważna informacjaFor booking guaranteed by a 3rd party, booker needs to fill the authorisation form at least 2 weeks prior to arrival. Third party payment is not available for later bookings. More information, please contact the property in advance.
For non-refundable bookings, making changes to personal information is not allowed.
The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you will need to complete an authorisation form with a copy of credit card before arrival.
The credit card used for booking must be presented at check-in.
Please note that Rooms and suites are for accommodation purpose only. The hotel reserves the right to cancel any non-accommodation bookings (including those for wedding purposes).W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.
Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje dla niepalących
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Pokoje rodzinne
Winda
Sejf
Ogrzewanie
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaSauna
Centrum fitness
Łaźnia parowa
Fitness
Wieczory tematyczne z kolacją
Happy hourUsługiObsługa pokoju
Zaplecze bankietowe / konferencyjne
Całodobowa recepcja
Centrum biznesowe
Opieka nad dziećmi
Pralnia
Pralnia chemiczna
Usługa prasowania
Ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie
Usługa parkingowego
Wymiana walut
Biuro informacji turystycznej
Faks / ksero
Przechowalnia bagażu
Usługi konsjerża
Prasa do spodni
Codzienne sprzątaniePosiłki i napojeRestauracja
Bar
Wino / szampanInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaOdkryty basen
Odkryty basen (czynny przez cały rok)ParkingParking
Parking na miejscu
Prywatny parking
Parking w garażuBasen i odnowa biologicznaBasen na dachu
Basen z widokiem
Leżaki lub krzesełka plażowe
Parasole przeciwsłoneczne
Basen
BasenTransportBilety transportu publicznegoUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyBezpieczeństwoCałodobowa ochrona
Dostęp za pomocą karty
System alarmowy
Czujnik dymu
Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Maseczki dla gościDystans społecznyPłatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzeganeSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: