
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Situated right next to the Harbour North shopping mall, ibis Hong Kong North Point offers modern accommodation on Hong Kong Island, less than a minute's walk from North Point MTR Station. It offers free WiFi in all rooms and a front desk operating for 24 hours. ibis Hong Kong North Point is 3 km from Causeway Bay, 4 km from Hong Kong Convention and Exhibition Centre and 5 km from Tsim Shai Tsui. Shopping and dining areas at Central are 5 km from the hotel. Hong Kong International Airport is 45 km away. Rooms at Ibis are well-equipped with a satellite TV and personal safe, with some rooms overlooking Victoria Harbour. A minibar and tea/coffee making facilities are included. Day trips in and around Hong Kong can be arranged at the front desk. Guests may also make use of the hotel’s laundry service and business centre. A selection of local and Western favourites are served at the hotel’s restaurant. Fragrant coffee and chilled drinks are available as well. As part of Accor's Planet 21 commitment, hotel will no longer place single-use amenities, such as toothbrush, slippers, sanitary bag and laundry bag in rooms. Join our eco-efforts with simple actions such as traveling with reusable daily necessities. However, should you find yourself requiring an item, we are pleased to provide it. Simply call the Service Center and inform staff of your need. ibis Hong Kong North Point is reducing the reliance on single-use plastics in their toiletries.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu ibis Hong Kong North Point o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). The credit card used for booking must be presented at check-in. Please note that the property does not allow making changes to personal information for the reservations. As part of hotel's continued commitment of facility and service enhancement, kindly note that maintenance works will be carried out on the hotel’s exterior wall, it starts from 24 January 2024, the maintenance works will start from 10:00 AM to 6:00 PM. Bamboo scaffolding will be used to engulf the hotel, therefore the view from some of guest rooms should be blocked, meanwhile, there will be some construction noises during the maintenance works.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: