
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W apartamencie
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania. Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu i siłownia. Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: biblioteka i miejsce na barbecue.
Do spotkań biznesowych w jednostce znajduje się centrum biznesowe. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek apartamentu. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez apartament: pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Pracownicy apartamentu mówią w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: prysznic, telewizor, szlafrok i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Any booking for quarantine stay is not accepted. br/ All the customers must vaccinate at least Two Covid-19 Vaccination and present the vaccination records upon arrival. For any reason, guests who are not vaccinated and exempted from the covid-19 vaccine will not be entertained by the Apartment.BrAll the Guest must completed the Health Declaration From upon check-in.BrA negative nucleic acid test certificate must be presented upon check-in.BrWe not accept Vaccine pass Red code guest to check-in. BrAll the customers required mandatory use of the LHS mobile application before check-in. br/ All the customers must vaccinate at least Two Covid-19 Vaccination and present the vaccination records upon arrival. br/ All the customers required mandatory use of the LHS mobile application before check-in. br/ All the Guest must completed the Health Declaration From upon check-in. br/ As part of the Coronavirus (COVID-19) restrictions, the property may request additional documentation from guests to validate identification, travel itinerary, and other relevant information. Please contact the property for more details. br/ As part of the Coronavirus (COVID-19) restrictions, the property may request additional documentation from guests to validate identification, travel itinerary, and other relevant information. Please contact the property for more details. br/ Considering the Coronavirus (COVID-19) circumstances, we request that you check travel restrictions and relevant travel advisories before booking and traveling. br/ Due to COVID-19 circumstances, the property will not accept for quarantine stay, guest must stayed in Hong Kong for 30 days before check-in.brProperty will not accept the is guest have been to the buildings with confirmed cases of COVID-19 in the past 14 days. br/ In response to the Coronavirus (COVID-19), the property is implementing additional measures to protect the safety of guests and staff, including but not limited to enhanced cleaning, sanitization procedures and not accepting visitors. Please contact the property for more information. br/ In view of the current epidemic situation, from now on, a disinfection fee of HK5,000 per room will be charged to all guests who are classified as preliminary confirmed or confirmed cases during their stay or within 24 hours after departure. br/ Starting from 9 December 2021. All the customers required mandatory use of the LHS mobile application before check-in. br/ The property do not accept outside visitors until further notice. br/ The property's book lounge, gym room and roof top garden is closed until further notice.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: