
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Świetny obiekt w znakomitej lokalizacji. Jedyny mankament to brak parasoli przy basenie co niestety przy temperaturach i słońcu w sezonie może być dla wielu osób bardzo istotne. Obsługa bardzo pomocna i przyjazna. Polecamy obiekt, ludzi tam pracujących, lokalizację (400m do plaży i około 100 m do sklepów i restauracji, 500m przystanek taxi i bus).
Wady: Obsługa bardzo pomocna i przyjazna z wyjątkiem Pana managera o imieniu Nikolay, który jest osobą szalenie nieprofesjonalną. Rezerwacja z booking.com opłacona w maju na 13 lipca na 11 dni, zdaniem Pana managera jest nieważna i w zasadzie on nie ma pojęcia jak została zakupiona. Jak się okazało coś mnie tknęło i dzień przed wyjazdem napisałem maila do obiektu i zdaniem P. Nikalaya to był jedyny ślad dla niego, że w ogóle przyjeżdżamy. Po kilku godzinach podróży docieramy na miejsce i zaczyna się gehenna z tym Panem, który utrudnia nam wszystko i najwyraźniej chce od nas wyłudzić jakieś wyimaginowane dopłaty. Obraża nas na tle ksenofobicznym i nie chce nam udostępnić apartamentów, bo jego zdaniem zapłaciliśmy za mało i jesteśmy goścmi nie Bellcity tylko booking.com!. Po 3 h godzinach walki w jego biurze, telefonach do Booking.com. szantażu z jego strony i groźbach anulowania pobytu i w zasadzie wystawienia naszych bagaży na ulicę, trafiamy do naszych pokoi. Pan Nikolay jest osobą konfliktową, szukającą własnego zysku i kompletnie nieprzygotowaną do tej pracy. Działa nie w interesie obiektu, developera i właścicieli apartamentów w Bellcity, tylko we własnym. Nigdy nikt nas tak nie potraktował, a podróżujemy od lat. Uwagi na tle rasistowskimi to szczyt chamstwa i sytuacja nieakceptowalna. Generalnie polecamy obiekt, ludzi tam pracujących, lokalizację (400m do plaży i około 100 m do sklepów i restauracji, 500m przystanek taxi i bus), z wyjątkiem Pana Nikolaya, który pozostawił po sobie gigantyczny zawód. Jedno z nas było zainteresowane obejrzeniem i ewentualnym zakupem apartamentu, z puli ciągle dostępnych w sprzedaży i skierowano nas do Pana Nikolaya, jako osoby odpowiedzialnej za prezentację. Jednakże mimo naszej chęci i prośby o prezentacje dla potencjalnego inwestora, Pan Nikloay nie znalazł dla nas czasu i ostatecznie zignorował nas jako klientów."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: