
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Melhor ponto turístico de Jampa Ap 119 położony jest w znakomitej lokalizacji w dzielnicy Tambau w miejscowości João Pessoa i oferuje taras słoneczny oraz całodobową recepcję. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia de Tambaú – kilka kroków od obiektu, Plaża Praia de Manaíra – 300 m. Na miejscu znajduje się restauracja i bezpłatny prywatny parking. Goście mogą korzystać z bezpłatnego WiFi. W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono klimatyzację oraz salon. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem. Na miejscu znajduje się aneks kuchenny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Praia de Cabo Branco – niecały kilometr, Dworzec kolejowy – 8,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Presidente Castro Pinto, znajduje się 18 km od obiektu Melhor ponto turístico de Jampa Ap 119.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, nurkowanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, plaża, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: