
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Casa Grande em GRAVATÁ RS3-27 oferuje odkryty basen, wspólny salon i bar. Z okien roztacza się widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Alto do Cruzeiro – około 6 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje prywatny basen, ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 7 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 9 łazienki z prysznicem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na miasto. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Casa Grande em GRAVATÁ RS3-27 oferuje wannę z hydromasażem. Na miejscu Goście mogą grać w tenisa. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Matriz de Sant Ana – 6,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Caruaru, znajduje się 52 km od obiektu Casa Grande em GRAVATÁ RS3-27.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, basen na dachu, basen bez krawędzi, brodzik, zadaszony basen, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, piesze wycieczki, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: