
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Sol da lagoa 105 położony jest w miejscowości Florianópolis i oferuje bezpłatne WiFi oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Villa Romana Shopping Mall – 7 km, Floripa Mall – 11 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Praia Lagoa da Conceição ( 700 m). W apartamencie z 1 sypialnią zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem oraz 1 łazienkę. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Sol da lagoa 105 znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Campeche Island – 11 km, The Lagoon's Holy Mother Immaculate Conception Sanctuary – 500 m. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Florianopolis-Hercilio Luz, znajduje się 18 km od obiektu Sol da lagoa 105.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sol da lagoa 105 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: