
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Vila Pepira ViP położony jest w miejscowości Brotas i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Recanto das Cachoeiras Park – 18 km. W okolicy domu wakacyjnego panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, wędkarstwa i jazdy na rowerze. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym z 2 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką, a także 1 łazienkę z prysznicem. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Obiekt Vila Pepira ViP oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Araraquara, znajduje się 105 km od obiektu Vila Pepira ViP. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Vila Pepira ViP o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Pościel i ręczniki nie są wliczone w cenę pokoju. Goście mogą wypożyczyć je w cenie 30 BRL za osobę lub przywieźć własne. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Możliwe jest przedłużenie pobytu w obiekcie bez dodatkowych kosztów do maks. 10 dni, aby odbyć kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19). Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości BRL 550 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that bed linen and towels are not provided in the 2 bedroom house. When travelling with pets, please note that an extra charge of BRL 80 per pet, per stay applies Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, jazda konna, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, transfer, galerie sztuki, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: