Hotele - Centralny System rezerwacji Online

Wszystkie hotele pod jednym adresem

Kontakt Polski Polski PL English EN
+48 (22) 492​ 77 77
       Strona główna Hotele Azerbejdżan Hotele Qǝbǝlǝ Gabala Yeddi Gozel Hotel

Twoje kryteria

Kierunek

Data przyjazdu

Data wyjazdu

Typ pokoju

dowolny

Liczba pokoi

pokoi

Znajdź hotel

PAYBACK +1°P za każde 2 zł

Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK

Zobacz na mapie

Hotele w pobliżu

Gabala Yeddi Gozal(ex Kaspia Yeddi Gozal Hotel) ***
(w odległości 0.0 km)
Qafqaz Yeddi Gozel Resort ***
(w odległości 0.0 km)
Qabala River Palace ***
(w odległości 0.3 km)
Qabala River Palace ***
(w odległości 0.3 km)
Vandam M1 Villa
(w odległości 0.5 km)

Gabala Yeddi Gozel Hotel

Gabala Yeddi Gozel Hotel - standard 0*
AZ3628 Qǝbǝlǝ, Vandam Village
Dodaj do ulubionychHotel jest w ulubionych
8.0/10 217 opinii
Najtańsza oferta na dzisiaj
${roomType} ${(adultsGt2 ? adults + 'x' : '')} ${(bedsGt2 ? beds + 'x' : '')}
{{if isRestricted}} Brak bezkosztowej anulacji
{{else}} Bezkosztowa anulacja
{{/if}} {{if !breakfastIncluded}} Brak śniadania {{else}} Śniadanie w cenie {{/if}}
${totalPrice}
Rezerwuj

Sprawdź dostępność

Galeria zdjęć (kliknij zdjęcie aby otworzyć galerię)

Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 1 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 2 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 3 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 4 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 5 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 6 Gabala Yeddi Gozel Hotel – zdjęcie 7
zamknij
Jak dojechać do hotelu z:

Opis obiektu

Zakwaterowanie

Offering an outdoor pool and a spa centre with a sauna and massage, Qafqaz Yeddi Gozel Hotel is located in Gabala. It also has a fitness centre. Free WiFi access and private parking are available. The comfortable rooms are air conditioned and feature satellite TVs. The private bathrooms come with a bath or shower. Qafqaz Yeddi Gozel Hotel has a restaurant serving local cuisine. Guests can have a drink at the bar on site. Gabala International Airport is 31 km away. Baku Heydar Aliyev Airport is 223 km away and the hotel can arrange airport transfer for both airports upon request.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą AZN 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą AZN 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, łaźnia parowa, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości

Opinie użytkowników Hotele.pl

1.00/10
01.07.2023
Zobacz szczegóły
Szczegóły

"Wady: Hotel oszukuje gości. Używa wprowadzających w błąd nazw pokoi np. "z dwoma łóżkami", a potem wyszukiwarka bookingu źle je przydziela. w moim przypadku dla wyszukiwania dla 4 osób przydzieliło 2 takie. Na miejscu Pan w recepcji powiedział, że mam rezerwację 2 pokoi ale dla jednej osoby każdy i muszę dopłacić do drugich osób. Odpowiedziałem, że moja rezerwacja jest dla 4 osób. Kazał mi pokazać potwierdzenie i faktycznie w pewnym miejscu była notka, że cena pokoju jest skalkulowana dla jednego gościa. Dlaczego więc system przydzielił 2 a nie 4 pokoje??? W wyjeździe do Azerbejdżanu cały czas dokonywałem rezerwacji dla 4 osób i nigdzie indziej podobna sytuacja się nie przytrafiła. Złożyłem reklamację do bookingu ale jej nie uznano, odpowiedziano, że za ustalanie przydziału przez system pokoi odpowiada hotel, a ten nie poczuwa się do winy i uznano sprawę za zakończoną, Dodatkowo na zdjęciach widnieje piękny basen i dla którego wybrałem właśnie ten hotel, a który po przyjeździe okazał się pusty. To też reklamowałem ale booking podobnie jak i poprzednio odrzucił reklamację, twierdząc, że to obiekt musi ją zaakceptować. Nie bardzo rozumiem jak można odrzucić zarzut pustego basenu i dlaczego booking pozwala na takie przekręty!!!" ~Jan

Pokaż wszystkie opinie
Sprawdź dostępność

hotele.pl

  • Hotele
  • Bilety lotnicze
  • Wycieczki
  • Rejsy
  • Ubezpieczenia
  • Dla hoteli
  • Dla firm
Hotele.pl
  • O nas
  • Regulamin serwisu
  • Zmiana / anulacja rezerwacji
  • Rezerwacje grupowe
  • Logowanie
  • Ochrona danych
  • Kontakt
Popularne kierunki
  • Hotele w Polsce
  • Hotele na świecie
  • Berlin
  • Praga
  • Paryż
  • Rzym
Gorące oferty miesiąca
  • The Westin
  • Novotel
  • Marriott
  • Radisson
Popularne miasta
  • Warszawa
  • Kraków
  • Wrocław
  • Poznań
  • Gdańsk
  • Sopot
Infolinia
+48 (22) 492​ 77 77
eTravel
Copyright 2000-2025 © eTravel SA & Hotele.pl All Rights Reserved
* - Koszt połączenia zgodnie z cennikiem operatora.
Zamknij

Zaloguj

zapomniałem hasła

Rejestracja

Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in:

  • możliwość szybszego dokonywania rezerwacji,
  • dostęp w pierwszej kolejności do ofert specjalnych i promocji,
  • możliwość przeglądania swoich opinii o hotelach,
  • dostęp do pełnej historii swoich rezerwacji,
  • możliwość wydrukowania faktur VAT
Zarejestruj

Trwa ładowanie...

Schowek