
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W hotelu
Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: miejsce na piknik i miejsce na barbecue. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Do dyspozycji gości jest również pralnia.
Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: telewizor. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
This property will not accommodate hen, stag or similar parties. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. A damage deposit of AUD 350 is required. The host charges this 14 days before arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed within 14 days of check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property. Please note there is a 2.9% surcharge charge when you pay with a Visa or Mastercard credit card. A Refundable Bond is payable by credit card 30 days prior to arrival and is refunded 7 business days after departure. All payments are to be made by credit card via our payment gateway Stripe. All payments are subject to a Non-Refundable 2.9% Transaction Fee. Payments will appear as *SEC ACCOMMODATED BYRON BAY/LENNOX HEAD NSW* on your bank statement. If the Australian Government issues a Coronavirus (COVID-19) directive that prohibits you being able to stay at the property then we can offer a transfer of dates up to 12 months ahead of the original booking dates. If the guest who booked the property tests positive for Coronavirus (COVID-19) prior to their booked dates then we require proof of a positive PCR test with the guest name who booked the property for any transfer or refund to be considered. Coronavirus (COVID-19) positive PCR results will not be accepted for refunds or transfer requests within 3 days to the original arrival date.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: