
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
W apartamencie
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie bezpłatnego parkowania. Dodatkowo dla gości w apartamencie dostępne są również następujące usługi: lekarz. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek apartamentu. Pracownicy apartamentu zorganizują dla Ciebie transfer.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez apartament: pralnia, pralnia chemiczna, sejf i concierge. Pracownicy apartamentu mówią w następujących językach: angielski.
Wyposażenie pokoju
Pokój jest przytulnie urządzony i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odpocząć po długim dniu pełnym wrażeń. Znajdziesz tu: telewizor i minibar. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.
Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Informacje dodatkowe
Lokalnych mieszkańców mogą obowiązywać dodatkowe opłaty transakcyjne, a także dodatkowy podatek VAT, który należy opłacić w hotelu.
Please inform Tierra Tehuelche Hostería y Aparts in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries, during dates where such guidelines exist. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. Cleaning services are provided every 3 days. Should guests require more frequent cleaning, it can be arranged for a surcharge.
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: