
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Pięciogwiazdkowy hotel InterContinental Dar Al Tawhid Makkah by IHG Makkah jest usytuowany naprzeciwko Świętego Meczetu i oferuje luksusowe pokoje z widokiem na Wielki Meczet.
Pokoje są przestronne i elegancko umeblowane, a z większości z nich roztacza się panoramiczny widok na Święty Meczet. Każdy pokój został pięknie udekorowany i zapewnia szereg nowoczesnych udogodnień, w tym WiFi oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych.
Hotel InterContinental Dar Al Tawhid Makkah by IHG Makkah dysponuje 3 restauracjami, w których serwowane są rozmaite potrawy kuchni międzynarodowej i specjały z Bliskiego Wschodu. Goście mogą się nimi delektować, podziwiając wspaniały widok na Święty Meczet.
Z hotelu Dar Al Tawhid można w 5 minut dojechać do miejsc pielgrzymek Madhbaḩ Ismā‘īl i Al Jamrah al Wusţá.Ważna informacjaHotel will require a pre-authorization letter from the credit card holder enabling the hotel to charge the full payment non refundable for the entire stay. Guest is requested to provide clear contact details , hotel reservations team will contact the guest via email or mobile. Booking will be released if required authorization form not received within 48 hours from booking date.
Please note that any credit card used for either pre-payment or charges on-site must be in the name of the guest and the same card must be presented for verification upon check-in along with the ID (Passport or National ID). If the guest staying is not the cardholder or if the credit card used cannot be produced at the time of check-in, the guest must provide alternate payment arrangements.
Please note that the hotel can grant Umrah permission for the hotel guests.*Terms and conditions apply. For further information, please contact the hotel.
All Ramadan bookings are including Iftar and Sohor for two adults per room, extra person charges will be SR 1000 +TAX per night.Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie
OgólnePokoje dla niepalących
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Pokoje rodzinne
Winda
Sejf
Ogrzewanie
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaPokój gier
Klub dla dzieci
Udogodnienia spa
Salon spa / strefa relaksacyjna
Pakiet spa / wellness
Fotel do masażu
Fitness
Szatnia / przebieralnia
Wieczory tematyczne z kolacjąUsługiObsługa pokoju
Całodobowa recepcja
Transfer lotniskowy
Centrum biznesowe
Opieka nad dziećmi
Pralnia
Pralnia chemiczna
Fryzjer / salon piękności
Usługa prasowania
Ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie
Wymiana walut
Wypożyczalnia samochodów
Biuro informacji turystycznej
Faks / ksero
Przechowalnia bagażu
Bankomat na terenie obiektu
Usługi konsjerża
Indywidualne zameldowanie / wymeldowanie
Prasa do spodni
Transfer lotniskowy (dodatkowa opłata)
Zamykane szafki
Wspólna część rekreacyjna / sala TV
Codzienne sprzątanie
Wózki dziecięcePosiłki i napojeRestauracja
Śniadanie w pokoju
Bar przekąskowy
Specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie)
OwoceInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiParkingParking
Parking na miejscu
Prywatny parking
Parking w garażu
Parking dla osób niepełnosprawnychTransportTransfer z lotniska
Transfer na lotniskoUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyUsługi dla rodzin i oferta rozrywkowaSala zabaw
Bramki zabezpieczające dla dzieciBezpieczeństwoCałodobowa ochrona
Dostęp za pomocą karty
System alarmowy
Czujnik dymu
Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Maseczki dla gościDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscachSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: