+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel H10 Roma Città oferuje wyjątkowo nowocześnie urządzone pokoje oraz centrum spa z salonem kosmetycznym. Ten designerski obiekt usytuowany jest tuż obok ulicy Viale Marconi i dysponuje otwartym w lecie tarasem z basenem, który znajduje się na dachu. Wszystkie pokoje wyposażone są w minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. W każdym z nich można korzystać z bezpłatnego WiFi. Wybrane pokoje zapewniają stację dokująca do iPoda. Codziennie rano podawane jest śniadanie w formie bufetu, obejmujące słodkie i słone produkty. W porze kolacji restauracja Uno Zero serwuje klasyczne dania kuchni włoskiej oraz regionalne specjały. Bar w holu zaprasza na szeroki wybór koktajli z różnych stron świata. Centrum odnowy biologicznej mieści siłownię i łaźnię turecką. Masaże oferowane są na życzenie. Hotel H10 Roma Città zapewnia transfer busem do centrum miasta i z powrotem. Od stacji metra Basilica San Paolo dzielą go tylko 2 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Centrum spa jest nieczynne od nd. 01 sty. 2023 do nd. 31 gru. 2023 Informacji na temat godzin otwarcia basenu i salonu kosmetycznego udziela personel recepcji. Basen, tarasy i wanna z hydromasażem dostępne są od czerwca do września. W przypadku oferty bezzwrotnej karta kredytowa, której użyto do dokonania rezerwacji, musi należeć do osoby zatrzymującej się w obiekcie. W przeciwnym razie w momencie dokonywania rezerwacji należy przesłać do obiektu formularz upoważnienia do obciążenia karty kredytowej. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Osoby dokonujące rezerwacji, którą należy opłacić przed przyjazdem, otrzymają od personelu obiektu szczegółowe informacje dotyczące płatności, w tym link do bezpiecznej platformy płatniczej. Podatek miejski w Rzymie obowiązuje wszelkich Gości powyżej 11. roku życia. Podatek miejski wynosi 6 EUR od osoby za noc i pobierany jest na miejscu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 12 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, basen na dachu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, zabiegi na ciało, pakiet spa / wellness, fitness, basen, transfer, galerie sztuki, wycieczki rowerowe, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Uprzejmy i przyjazny personel.
Basen na dachu 5 piętro - super sprawa. Jedyna uwaga to wyposażenie jakie jest prezentowane na zdjęciach nijak się ma do rzeczywistości. Lata świetności leżaków i osprzętu basenowego już dawno minęły. Ale ogólnie ocena na plus !
Wady: Dopłata 80 eur za wcześniejszy check-in. O godzinie 12:30 jak dotarliśmy z lotniska okazało się ze nasz pokój nie jest gotowy jeszcze i to jest zrozumiałe. Ale to, ze jak dopłacimy 80 eur to znajdzie się inny pokój ( taki sam jak był zarezerwowany dla nas ) od ręki to już średnio profesjonalne :("
"Zalety: Hotel bardzo dobry , duży, lokalizacja dobra trochę oddalony od centrum ale można dojechać autobusem wszędzie , obsługa bardzo miła lecz restauracja nie za bardzo że względu na małe menu"
"Zalety: Bardzo miła obsługa
Wady: Jedzenie- bardzo niedobre.
Kawa- raczej coś z proszku, a nie kawa.
Basen- nazwałabym to oczko wodne
Siłownia- szumnie nazwane."
"Zalety: Hotel bardzo czysty, sniadania smaczne, pyszne soki, obsluga w barze wyjatkowo mila, otrzymalysmy wszelkie niezbedne informacje i pomoc. 15 minut spacerkiem od stacji Trastevere z ktorej latwo jest sie dostac z i na lotnisko Fiumicino, bezproblemowy dostep do centrum zarowno pociagiem, jak i autobusem.
Wady: procedura pobierania karty kredytowej jako uwierzytelnienie i nieakceptowanie karty debetowej do tego celu to pomylka. jako zabezpieczenie karta debetowa powinna odgrywac ta sama role."
"Zalety: Bardzo miły, niewielki hotel. Nie odczuwało się pełnego obłożenia hotelu. Basen jest fantastycznym udogodnienim- jedynym, małym minusem jest lodowata woda. Personel hotelu przemiły- poza Manuelem pracującym w barze, który jest tam chyba za karę. Rozumiem, że może nie lubić swojej pracy, też czasami tak mam :) ale podawanie kawy bez słowa to lekka przesada. Nigdy nie usłyszałam żadnego przywitania, dziękuję lub proszę. W dniu przyjazdu zameldowaliśmy się z dziećmi o godz. 22. Przemiła Pani z recepcji powiedziała, żebyśmy jak najszybciej udali się do baru zamówić jedzenie, bo niedługo zamykają kuchnię. Wspomniany Manuel powiedział, że nie ma już takiej możliwości. Wspomnieliśmy, że Pani z recepcji mówiła co innego- był niewzruszony i nie chciał przyjąć zamówienia. Dopiero wspomniana Pani wykonała telefon, złożyliśmy bez problemu zamówienie, widziałam też, że inne zamówienia, po nas, były również realizowane.
Wady: Personel hotelu przemiły- poza Manuelem pracującym w barze, który jest tam chyba za karę. Rozumiem, że może nie lubić swojej pracy, też czasami tak mam :) ale podawanie kawy bez słowa to lekka przesada. Nigdy nie usłyszałam żadnego przywitania, dziękuję lub proszę. W dniu przyjazdu zameldowaliśmy się z dziećmi o godz. 22. Przemiła Pani z recepcji powiedziała, żebyśmy jak najszybciej udali się do baru zamówić jedzenie, bo niedługo zamykają kuchnię. Wspomniany Manuel powiedział, że nie ma już takiej możliwości. Wspomnieliśmy, że Pani z recepcji mówiła co innego- był niewzruszony i nie chciał przyjąć zamówienia. Dopiero wspomniana Pani wykonała telefon, złożyliśmy bez problemu zamówienie, widziałam też, że inne zamówienia, po nas, były również realizowane. Nie rozumiem też za bardzo przymusu noszenia czepka- który należy wykupić za 2eur (chyba, że ktoś wpadł na taki pomysł i ma ze sobą swój), nikt nie egzekwuje noszenia go, ale myślę że jest to po prostu zarobek dla hotelowego salonu spa, bo czepki mają ich logo."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: