+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Apartament Klif jest usytuowany we Władysławowie-Chłapowie, na terenie pięknego parku objętego programem Natura 2000. W odległości zaledwie 400 metrów rozciąga się plaża. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Ten nowocześnie i stylowo urządzony apartament z tarasem jest wyposażony w telewizor z płaskim ekranem. W apartamencie znajduje się też funkcjonalny aneks kuchenny ze zmywarką i piekarnikiem, a także łazienka z wanną i suszarką do włosów. Dla dzieci przygotowano plac zabaw. Apartament Klif jest oddalony o 2,5 km od dworca kolejowego we Władysławowie. Na miejscu dostępny jest bezpłatny parking.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, windsurfing, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, parking w garażu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, galerie sztuki, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Bardzo przestronny apartament z dużym balkonem. Wyposażony kompletnie. Dobry kontakt z właścicielem. Świetna lokalizacja. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu."
"Zalety: Wyposażenie kuchni duże .
Apartament przestronny .
Na terenie obiektu cisza spokój można odpocząć . Apartament czysty zadbany
, brakowało mi mikrofalówki dla rodzin z dziećmi to byłoby ułatwienie."
"Zalety: Ładnie czysto"
"Zalety: Wszystko było w porządku, apartament w pełni umeblowany, piekarnik, zmywarka, pralka.
W zimowym okresie widać morze w niewielkim stopniu, większość ludzi reklamowałoby sie jako apartament z widokiem ;)
Wady: Przydałyby sie wieszaki w łazience. Kaloryfer to za mało."
"Wady: Brak zwrotu kaucji. Za jakieś śmieszne plamki na nrzucie która idzie wrzucić do pralki i czajnik który miał z 15 lat i miał zacieki. Także uważajcie jak gość będzie nalegać na kaucje, bo prawdopodobnie uczepi sie byle jakiej pierdoły, żeby tego nie zwrócić. Dodaję zdjęcia za co zabrał kase. Nazwał to uszkodzeniemi. Te uszkodzenia wycenił na 300zl. Śmieszne. Dodatkowo od 2 tygodniu proszę się o fakture.
Powinno być też napisane ze zejście na plaże jest po bardzo stromych schodach."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: