+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Wolska Residence I położony jest w miejscowości Warszawa i zapewnia obsługę pokoju oraz widok na miasto. Na miejscu znajduje się też restauracja. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Blue City – 3,2 km, Muzeum Powstania Warszawskiego – 3,4 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Chopina w Warszawie, znajduje się 7 km od obiektu Wolska Residence I. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego
"Zalety: Bardzo dobry kontakt telefoniczny z obsługą przed. Wszystko super wytłumaczone więc wjazd zarówno na osiedle jak i na parking podziemny nie sprawiał problemów. Pokój bardzo mały i max. na jedną noc ale więcej nie potrzebowałem."
"Wady: Bardzo dobry kontakt, obsługa na najwyższym poziomie. Apartament czysty i przyjemny. Idealny do podróży służbowej."
"Zalety: lokalizacja"
"Zalety: Czysto, spokojnie, sklepy w pobliżu, przystanek, pokój z balkonem na żądanie, bezproblemowe zameldowanie, z osobistym kontaktem które po osobistych doświadczeniach jednak zdecydowanie polecam .
Rok wcześniej zrobiłam rezerwację na na ten sierpniowy termin na
Świętokrzyskiej 35 - Bon Apartamens. Proszę unikać, jak ognia! Pan odwołał rezerwację pół godziny przed wsiadaniem do pociągu bez podania przyczyny , mimo kontaktu dzień wcześniej , że dane do odbioru kluczy poda w dniu przybycia.
Proszę sobie wyobrazić starszą osobę, z wydrukowaną rezerwacją , stojącą pod Świętokrzyską 35, czekającą na klucze. Skandal i szczyt nieodpowiedzialności! Właściciel powinien mieć zerwaną umowę z Bookingiem za wyjątkowy nieprofesjonalizm. Nie można tak traktować ludzi , że przyjeżdżają z drugiego krańca Polski a rezerwację anuluje im się 3 godziny przed zameldowaniem, bez podania przyczyny!
Na szczęście jestem osobą mobilną i Booking przekierował mnie ( cały czas mówimy o czasie wsiadania do pociągu , czyli 3 godziny przed planowanym zakwaterowaniem) na adres Apartamenty Wolska,
trochę odległy adres ale środki komunikacji miejskiej jeżdżą często i we wszystkich kierunkach.
Apartamenty Wolska, jeśli komuś nie zależy na ścisłym centrum, jak najbardziej polecam pod każdym względem."
"Wady: Miła obsługa co zdarza się rzadko."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: