+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Willa La mer położony jest w miejscowości Ustka i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z odkrytym basenem, dostęp do centrum fitness oraz sauny, a także widok na ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ustka Beach – 1,7 km, Plaża w Przewłoce – Wschodnia Ustka – 1,8 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem i odtwarzacz DVD. W niektórych opcjach znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz aneks kuchenny z lodówką. Obiekt dysponuje placem zabaw. W obiekcie dostępny jest taras oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Wschodnia – 2 km, Aquapark Jarosławiec – 32 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 126 km od obiektu Willa La mer.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Willa La mer o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, fitness, basen, transfer, wycieczki rowerowe, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: