+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Czysto
Wady: Mały pokój"
"Zalety: Bliskie położenie Targów Poznańskich, parking przy hotelowy, przestronne pokoje.
Wady: Maleńką niedogodnością jest konieczność przejścia do budynku obok na śniadanie - zimą trzeba się solidnie ubrać na poranny posiłek."
"Wady: Hotel pobiera dodatkową opłatę z karty kredytowej (oprócz ceny za pokój), zwrot z dużym opóźnieniem."
"Zalety: Blisko szpitala
Wady: Nie było takich rzeczy"
"Zalety: Świetna lokalizacja, wysoki standard obsługi.
Wady: Brak."
"Zalety: Dobra lokalizacja. Wygodne łóżko.
Wady: Obiekt składa się z 2 budynków. Na śniadanie trzeba ubrać się w płaszcz i przejść przez podwórko.
Śniadanie za 75 zł od osoby rozczarowuje.
Nie ma świeżej jajecznicy, jedynie z podgrzewacza.
Nie ma świeżo wyciskanych soków.
Śniadanie zwykle, na poziomie taniego hotelu."
"Wady: Obiekt sprzedaje usługę, której nie ma. Sprzedaje pobyt w pokojach z łózkami king size (czyli szerokość materaca powinna być większa niż 180 cm) podczas gdy w rzeczywistości jest to łózko queen size czyli o szerokości materaca 160 cm.
Pani recepcjonistka starała się wmówić mi, że łózko ma szerokość 180 cm ale na moją prośbę o miarkę powiedziała, że nie może mi jej przekazać. Ostatecznie przyznała, że łózko ma szerokość 160 cm i w całym hotelu są tylko takie łóżka. Na moją prośbę o rozmowę z przełożonym Pani recepcjonistka przekazała mi, że nikogo już nie ma (był piątek około godziny 20.00) i że jutro kierownik się ze mną skontaktuje. Do naszego wyjazdu (opuściliśmy hotel w sobotę rano koło 10.00) nikt się ze mną nie skontaktował. Przy wyjeździe uzyskałem informację, że w czasie weekendu kierownika nie ma i że skontaktuje się ze mną w poniedziałek rano. Dzisiaj jest czwartek i nikt z hotelu się ze mną nie kontaktował. Gdybym wiedział, że hotel wprowadza gości w błąd oferując usługę, której nie ma i za którą każe sobie płacić, to nie skorzystałbym noclegu."
"Zalety: Miły kameralny hotel, w centrum miasta, z parkingiem
Wady: Pokój był dosyć chłodny"
"Zalety: 2 pobyt w tym hotelu. Tym razem w nowym budynku. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Przy kolejnym pobycie w Poznaniu znowu wybiorę ten hotel."
"Zalety: Bardzo uprzejmy personel, dobrze wyposażone o wyciszone pokoje. Bardzo blisko centrum.
Wady: Szkoda, że restauracja w niedzielę jest nieczynna. Poza tym nie mam uwag."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: