+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Located in Isla Grande, Hotel Cocotal offers 2-star accommodation with a private beach area. Each accommodation at the 2-star hotel has sea views, and guests can enjoy access to a terrace and to a bar. Staff on site can arrange a shuttle service. The rooms in the hotel are fitted with a flat-screen TV. Each room is equipped with a private bathroom. A continental breakfast is served daily at the property. Buenaventura is 25 km from Hotel Coco Tal.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. If you bring a cooler, you must pay $30 for the entrance of the cooler. In addition, liquor corkage must be paid: $20 per bottle and $10 for each bottle of wine.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, solarium, biuro informacji turystycznej, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, taras słoneczny, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: