+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
HIlton Auckland offers stylish rooms and suites in an idyllic location at the end of Princes Wharf. Guests can enjoy luxury dining at FISH restaurant, which offers a creative menu with a focus on fresh local ingredients. Guests receive access to an outdoor swimming pool and indoor fitness facilities. Hilton Auckland is situated in Auckland CBD (Central Business District). With sweeping views across Auckland’s harbour, Hilton Auckland also offers the elegant Bellini Bar, with an extensive cocktail menu. A variety of contemporary event spaces are available, that can host up to 700 guests. Hilton Hotel Auckland is just a short 5-minute walk from Auckland city centre, the vibrant Viaduct and Britomart entertainment precincts and the new Viaduct Events Centre. All rooms feature contemporary decor, wireless internet access, a work area and a private balcony with outdoor seating. Some rooms offer views over Auckland’s waterfront.
Please note that there is a 2% surcharge for credit card payments. The hotel’s restaurant and bar may be closed for special events. For restaurant/bar opening times or to make reservations, please contact the property via the contact details found on the booking confirmation or Fish Restaurant/Bellini Bar directly. Early check-in is subject to availability on day of arrival and late check-out is subject to availability on day of departure. Additional charge may apply. Please contact the property in advance to request early check-in or late check-out via the contact details found on the booking confirmation. If you wish to have an early check-in guaranteed, please reserve a previous night which means the room will be ready for you to check in anytime you arrive. Please note that the hotel offers only valet parking and additional charge applies. Our reception is available 24/7.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach za dodatkową opłatą.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 55 NZD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą NZD 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, wieczorne rozrywki, parking na miejscu, prywatny parking, płatne WiFi, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen na dachu, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, fitness, basen, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: