
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Bardzo przytulny i stylowy apartament.
Wyposażona i wygodna kuchnia - możliwość przygotowania posiłku.
Najbardziej urzekło mnie ogrzewanie podłogowe pod prysznicem - cudowny pomysł!
Bardzo blisko komunikacji miejskiej. Świetna lokalizacja!"
"Zalety: Świetna lokalizacja. Apartament komfortowy z możliwością przygotowania posiłku."
"Zalety: Lokalizacja , ciepła woda , fajnie wyposażona kuchnia.
Wady: Pierwszy problem napotkaliśmy próbując dostać się do mieszkania, niestety ale kod podany w SMS był niezgodny z rzeczywistym przez co straciliśmy godzinę rozszyfrowując zagadkę połączeni z obsługą na infolinii. Po wejściu uderzył nas powiew gorącego powietrza jak się okazało w mieszkaniu znajdował się kaloryfer, który niestety nie miał pokrętła do regulacji temperatury i mimo zmiany ustawień na panelu znajdującym się w korytarzu nic się nie wydarzyło . Całe szczęście w pomieszczeniu znajdował się wiatrak , ale na nasze nieszczęście był tak zakurzony, że strach było go włączyć. Kanapa oraz łóżko wygniecione i skrzypiące, że człowiek budzi się w nocy.. Sądzę, że na lokatorów właściciel nie ma wpływu ale też raczej nie wiedzą co oznacza cisza nocna o 22.. czystość pozostawiała trochę do życzenia ponieważ wiszące pajeczyny oraz wszechobecny kurz nie zachęcają lokatora do zostania dłużej. Kamienica na zdjęciach wyglądała na starą wiec nie zaskoczył nas jej front szkoda, że właściciel na ma wpływu na stan i zapach klatki schodowej oraz kręcące się tam towarzystwa zostawiające puszki, butelki i inne śmieci na każdym rogu."
"Zalety: Lokalizacja"
"Wady: W trakcie pobytu zgłosiłem bardzo niską temperaturę w mieszkaniu, wynikającą z awarii grzejnika. Przebywanie w mieszkaniu bez założenia odzieży wierzchniej było niemożliwe. Trzykrotnie kontaktowałem się z infolinią Renters, ale firma nie potrafiła rozwiązać zaistniałego problemu. Nie zaproponowano wizyty specjalisty, który mógłby naprawić usterkę. Nie zaproponowano dostarczenia przenośnego grzejnika, który poprawiłby komfort funkcjonowania w mieszkaniu. Nie zaproponowano przeniesienia do innego mieszkania. Jedyne, co firma Renters potrafiła zrobić to zaproponować bezwartościowy rabat na kolejny pobyt. Czwarty kontakt telefoniczny - w późnych godzinach nocnych - po długich dyskusjach, zakończył się propozycją przeniesienia do innego mieszkania. W ciągu kilkunastu minut miałem otrzymać powiadomienie o możliwości zameldowania w innym miejscu, co jak można było się spodziewać, nie nastąpiło. Piąty kontakt telefoniczny - kolejnego dnia - wreszcie zakończył się sukcesem i zostałem przeniesiony do innego mieszkania. W przypadku poważnej firmy, dbającej o zadowolenie klienta, można byłoby spodziewać się wyjścia z inicjatywą i zaproponowania rekompensaty ze względu na realizację usługi niezgodnej z umową. Jednak firma Renters ani nie wyszła z inicjatywą, ale również odrzuciła reklamację, argumentując, że umowa została zrealizowana bez zastrzeżeń. Dawno nie spotkałem się z tak absolutnie fatalną obsługą klienta i firmą nastawioną wyłącznie na zysk. Jeżeli szukacie mieszkania na pobyt w Krakowie to odradzam pobyt w Old Town Studio Good Vibes i każdym innym mieszkaniu obsługiwanym przez Renters."
"Zalety: sam apartament spelnil oczekiwania , ale raczej tylko dla dwoch osob przeznaczony
Wady: wejscie od strony podworka na klatke schodowa od razu odrzuca , widok z okien tez nie za bardzo"
"Zalety: bardzo ładnie urządzone małe mieszkanko.
przystępna cena, świetna lokalizacja tuż przy dworcu PKS a także blisko to galerii krakowskiej .
Wady: skrzypiące łóżko i niewygodny twardy materac, widok na stary zniszczony budynek a także brudny kubek na szczoteczki do zębów"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: