+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Lokalizacja, parking, obfite śniadanie, miły personel, czystość.
Wady: Brak możliwości korzystania z platform tv (typu netflix itp). Nie bylo możliwości połączenia sieciowego z tv."
"Zalety: Przytulny pokój z widokiem na Wawel. Sympatyczna obsługa i smaczne śniadanie godne polecenia."
"Zalety: Dobra lokalizacja
Wady: Nie mam uwag"
"Zalety: Bardzo dobre śniadania"
"Zalety: Smaczna kolacja i miła obsługa."
"Zalety: Bardzo ładny hotel położony w dogodnej lokalizacji. Cudowny pokój i bardzo wygodne łóżko. Duży wybór jedzenia na śniadaniu. Nie mam zastrzeżeń co do czystości w hotelu. Jestem zadowolony, że wybrałem Hilton Garden Inn."
"Zalety: Obiekt dobrze położony, własny podziemny parking, w śnieżny dzień bardzo pomocny. Kuchnia wydała posiłki nawet, już po czasie zamknięcia, to bardzo miłe."
"Zalety: Śniadanie ok.
Wady: The hotel is a little bit tired."
"Zalety: Bardzo dobry hotel z możliwością skorzystania z bezpłatnego parkingu, bliska odległość do Starego Miasta i Kazimierza. Pokoje czyściutkie, codziennie sprzątane. Śniadanie na bardzo dobrym poziomie. Ogólnie świetny hotel warty polecenia."
"Zalety: Miejsce czyste, łóżka super wygodne, dużo punktów do ładowania telefonu, obsługa w hotelu bardzo miła (podkreslam tę część ze względu na negatywy które muszę później opisać), śniadanie bardzo smaczne. Darmowa woda w pokoju, wanna pojemna, ręczników bardzo dużo. WiFi działało bardzo sprawnie.
Wady: Negatywy dotyczą obslugi mailowej, nie osob ktore obslugiwaly mnie podczas pobytu (ktorym nie mam nic do zarzucenia).
Przy rezerwowaniu pokoju z wanną (zgodnie z zaznaczonym filtrem "zawiera wannę" na bookingu) nie mogłem przez kilka tygodni otrzymać informacji o tym czy mój pokój posiada wannę czy prysznic (ponieważ opis udogodnień zawierał prysznic lub wanna). dostawałem mało wiążące odpowiedzi przy pokoju który był opłacony i który nie miał możliwości bezpłatnej rezygnacji z rezerwacji. usłyszałem że "hotel zrobi co się da" oraz "jest zmieniająca dostępność" co jest dla mnie niezrozumiałym przy pokoju który jest z góry opłacony i powinien na wspimniana dostępność wpłynąć. Dopiero obsługa bookingu potwierdziła mi dostępność wanny po kilku tygodniach przesyłania wiadomości.
Drugiego dnia dodatkowo widocznie zmniejszył się wybór jedzenia na śniadaniu ale mogłem być już późno (i tak się najadlem)"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: