"Wady: Mój pobyt w apartamencie nie był zbyt przyjemny, a wręcz nie przyjemny. Dostaliśmy nieposprzątany apartament, tak jak poprzedni Goście wyszli tak my go dostaliśmy. nawet łóżka nie pościelone i naczynia brudne w zlewie, patyczki do uszu na zlewie, oczywoście używane.
Zaczynając od kaucji która miała wynieść 500 euro a wynosiła 1500 euro. po dwóch godzinach w końcu udało się to załatwić.
Ponoeważ podróżowałem z dzieckiem w wieku 3 miesięcy poprosiłem o w miarę możliwości wczesne zameldowanie, Pan na infolinii zapewnił, że na 14 czyli godzinę wcześniej będzie gotowy. Koniec końcem dostaliśmy apartament o godzinie 19:30 ale…. NIEPOSPRZĄTANY!!!! tak jak wyszli poprzedni Goście, tak my go dostaliśmy, niezaścielone łóżka, brudne ręczniki, pełny kosz, naczynia w zlewie, patyczki do uszu brudne leżały na zlewie, w którymś koszu podpaska. Na brudnym, uklejonym od soków stole leżały czyste ręczniki. Pewnie ktoś dopiero szykował się do sprzątania. koniec końcem po interwencjach przyszedł apartament w miarę ogarnięty mieliśmy koło godziny 21:00. Z 3 miesięcznym dzieckiem 6 czy 7 godzin nieplanowane na chodniku to jest naprawdę masakra. Booking nie chciał nam zapewnić innego zakwaterowania zastępczego, Pani na infolinii upierała się, że nie ma takiej opcji. że mamy się jakoś dogadać z obsługą obiektu. dla mnie podejście kompletnie nie pro Gość. zawsze myślałem, że Booking dba o obie strony czyli Hotelarza i Gościa ale jednak się myliłem, to w jaki sposób zostałem potraktowany przez Booking.com również powinno pociągnąć za sobą pewne konsekwencje. Niepolecam ani obiektu ani kolejnych rezerwacji z Booking.com" ~Piotr
"Zalety: Lokalizacja bardzo korzystna, blisko do metra, którym dojedziesz wszędzie. Bary, restauracje oraz sklepy w pobliżu.
Wady: Okropny zapach z prysznica, należałoby coś z tym zrobić ponieważ jest to uciążliwe. Po całym dniu zwiedzania wracasz odpocząć, a ten zapach sprawia że jest ci niedobrze☹️" ~Aleksandra