
Trwa ładowanie...

+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Magenta 38 usytuowany jest w Paryżu, w odległości 200 metrów od stacji metra Jacques Bonsergent, z której można dojechać bezpośrednio do Placu Bastylii. Obiekt oferuje dźwiękoszczelne pokoje, całodobową recepcję i bezpłatne WiFi. Wszystkie klimatyzowane pokoje wyposażone są w minibar, a także telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz satelitarnych. W każdym pokoju znajduje się też prywatna łazienka z suszarką do włosów oraz wanną lub prysznicem. Śniadanie w formie bufetu można zjeść w jadalni lub w zaciszu własnego pokoju. W pobliżu znajduje się wiele kawiarni i restauracji. Goście mają dostęp do salonu we wszystkich hotelach HappyCulture Collection w mieście, gdzie mogą zostawić zakupy, wypożyczyć parasol lub naładować telefon komórkowy. Obiekt znajduje się 9 minut spacerem od Placu Republiki oraz 500 metrów od kanału Saint-Martin. Odległość od dworca kolejowego Gare de l'Est wynosi 500 metrów.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej Gości w celu zweryfikowania jej ważności. Preautoryzacja nie jest równoznaczna z pobraniem płatności. W przypadku rezerwacji obejmujących co najmniej 5 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i dodatkowe opłaty. W dniu przyjazdu należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Dane właściciela karty kredytowej muszą być zgodne z danymi osoby meldującej się w obiekcie.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 25 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: