+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Miła atmosfera i obsluga, czysty obiekt, wygodne łóżko."
"Bardzo polecam w podróżach służbowych."
"Zalety: Polecam pobyt
Wady: brak"
"Zalety: Czystość. Bardzo dobre jedzenie"
"Zalety: Świetne śniadanie, ciasteczka na powitanie własnego wypieku. :)"
"Zalety: Czystość, możliwość , przydzielenie pokoju i możliwość zamieszkania przed godz.15 w dniu przyjazdu, smaczne śniadania
Wady: Przy rejestracji wynikła pomyłka, usłyszałam że zgłoszenie wynajęcia pokoju zostało anulowane.
Było to dla mnie dużym zaskoczeniem i spowodowało że bardzo się zdenerwowałam. Wprawdzie przydzielono mi miejsce ale nie w takim pokoju jaki zamawiałam.
Następnego dnia sprawa się wyjaśniła. Były 2 rezerwację na moje nazwisko o czym nie wiedziałam. Jedna rejestracja ( tą nie zawarta przeze mnie) została anulowana . Natomiast moja nadal była. Nie sprawdzono numerów rejestracji.
Gdy nazajutrz powiedziałam o wszystkim w recepcji do osoby która to realizowała nie usłyszałam choćby słowa przepraszam i przyznania się do winy, bo przecież jakiś pokój mi przydzielono."
"Wady: Słabej jakości okna. Głośny hałas od ulicy od wczesnych godzin porannych.
Ale co najgorsze w naszym pobycie w tym obiekcie to istny cyrk z voucherami do restauracji hotelowej.
Proszę sobie wyobrazić, że po przyjeździe do hotelu postanowiliśmy, że pójdziemy do restauracji hotelowej aby coś zjeść i wypić.
Zasiedliśmy do stołu, podchodzi kelnerka, rozmawiamy. W czasie rozmowy okazuje się, że aby wliczyć konsumpcję (co ciekawe nie dotyczy to wszystkich pozycji z menu restauracji :-)) należy udać się do recepcji po vouchery którymi „płaci się” w restauracji.
Vouchery opiewają na kwotę 50 zł każdy.
Wzięliśmy więc 3 sztuki, łącznie na 150 zł - tak aby znowu nie musieć biec do recepcji w sytuacji gdybyśmy zużyli 2 vouchery i chcieli jeszcze coś zamówić.
Summa summarum wydaliśmy w restauracji 87 zł (nie liczą dwóch piw za kwotę 27 zł łącznie - które to zapłaciliśmy osobno, bo okazało się, że piwo nie wchodzi w zakres voucheru)!!!
Przed naszym wyjściem z restauracji Przemiła pani kelnerka poinformowała nas iż przekaże informację do recepcji hotelowej o tym że dokonaliśmy „voucherowej” konsumpcji na kwotę 87 zł, a przy okazji zwróci do recepcji ten nasz trzeci, dodatkowy, nieskonsumowana voucher.
Następnego dnia rano, w recepcji poprosiliśmy o fakturę za pokój (wraz z konsumpcją z poprzedniego wieczoru).
I to, co usłyszeliśmy od Pani recepcjonistki zaskoczyło nas kompletnie.
Otóż okazało się, że skoro wzięliśmy dwa vouchery po 50 zł każdy, a zużyliśmy (czyli skonsumowaliśmy napoje i pokarmy za kwotę wynoszącą TYLKO 87 zł), to i tak MUSIMY zapłacić okrąglutkie 100 zł, bo rzekomo nie można zużyć vouchera w części.
I koniec dyskusji….
Przyznam Państwu, że pierwszy raz spotykam się z takimi praktykami i takim podejściem do klienta.
To jest coś tragikomicznego i niedopuszczalnego zarazem.
To zdecydowanie moja ostatnia wizyta w tym hotelu."
"Brak Klimatyzacji oraz stan pokoi jak na 3 gwiazdki skutecznie zniechęca. Umywalka w toalecie uszkodzona, klejona..."
"Zalety: Bardzo dobre, mocno urozmaicone .
Wady: Nic"
"Zalety: Bardzo dobra kuchnia. Polecam!!!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: