+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Featuring a restaurant, Hotel Albatros offers stylish rooms with free WiFi, only 280 metres from Ushuaia’s harbour. Fully carpeted, rooms at Hotel Albatros are fitted with a minibar, cable TV and seating area. All of them are fitted with classy wooden furniture. A buffet breakfast is served daily. The restaurant offers a wide variety of international dishes. Drinks can be enjoyed at the bar. Hotel Albatros is 650 metres from the Maritime Museum. Free parking is provided. Please note. Reservations are confirmed in US dollars; any quotes in other currencies are for reference only. Based on Communication "A" 7630 from the Central Bank of the Argentine Republic, all reservations for non-resident passengers in Argentina will be charged in pesos at the exchange rate of the MEP dollar at the time of payment. For Argentine residents, the peso amount will be calculated according to the official exchange rate of the Banco de la Nación Argentina (selling ticket) at the time of payment. The collection of reservations is processed within 72 hours of being made (in the case of non-refundable reservations) or when the cancellation deadline for flexible reservations expires. Reservations of 5 rooms or more are considered a group and may be subject to different conditions or rates.
Please note reservations of 5 rooms or more will be considered a group and conditions or rates may apply. Remember that if your residence is not in Argentina, your stay will be charged by the Hotel in Argentine Peso currency, and for the conversion, the MEP / BOLSA exchange rate of the DolarHoy.com website will be used. Children under 14 are not allowed in the SPA. Above that age can access the spa with the supervision of an adult.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Wady: Oszuści.....Uważaj na ten Hotel !!!!!! Cena za zarezerwowaną noc na Bookingu 90 USD a hotel obciążył mój rachunek na prawie 180USD. Jak się później dowiedziałem to częsta praktyka. Pieniędzy nie oddali i usłyszałem w recepcji że to nie ich problem. Czekam na rozpatrzenie reklamacji przez Booking i na zwrot ukradzionych pieniędzy. UWAŻAJCIE !!!!!"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: