+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
St Paul Hotel to stylowy hotel butikowy oddalony o zaledwie 5 minut spacerem od stacji metra Hammersmith i centrum wystawowego Kensington Olympia. Oferuje on restaurację oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Ten XIX-wieczny budynek został zaprojektowany przez tego samego architekta, co Muzeum Historii Naturalnej w Londynie. Dawniej w budynku mieściła się szkoła. Wszystkie pokoje w hotelu St Paul są elegancko urządzone i wyposażone w zestaw do parzenia kawy i herbaty. W łazience znajdują się szlafroki oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Pozostałe udogodnienia obejmują telewizję satelitarną, minibar, suszarkę do włosów oraz sejf. Hotelowa restauracja Melody oferuje kreatywne dania kuchni brytyjskiej i szeroki wybór win. Goście mogą również zjeść nieformalny lunch i przekąski w barze, w eleganckim i romantycznym otoczeniu. Ten czterogwiazdkowy hotel ma ciekawą historię. Był on bowiem bazą, gdzie podczas II Wojny Światowej Winston Churchill zaplanował Lądowanie w Normandii w 1944 roku. Z obiektu można w 10 minut dojść zarówno do stacji metra Barons Court, jak i stacji metra West Kensington. Słynne parki Hyde Park i Kensington Gardens są oddalone o 10 minut drogi autobusem.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 50 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, sejf, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, wino / szampan, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu
"Zalety: Ładny, czysty, obiekt w starym angielskim stylu, położony blisko stacji metra. Śniadanie dobre, obsługa miła.
Wady: Chyba nie ma takiej rzeczy."
"Zalety: Bardzo dobra lokalizacja z dogodnymi polączeniami metrem. Przytulny, niewielki hotel. Dużo przyjemniej niż w hotelu sieciowym. Czysto w pokojach. Bardzo wygodne łóżko. Unikalny, wyjątkowy whisky bar z bardzo kompetentnym personelem. Wyjątkowe miejsce dla koneserów.
Wady: Za śniadanie angielskie trzeba dopłacić. Trochę to zaskakuje na miejscu chociaż zapewne jest ujęte w warunkach rezerwacji. Konieczny depozyt na karcie przy zameldowaniu. To niekomfortowe i robi złe wrażenie braku zaufania do gości. Warto by było unikać rozmów przy gościach managerów restauracji z młodszym personelem dot. instrukcji, że np. dany gość nie ma śniadania w cenie. Rozmowy były słyszalne dla innych gości co nie poprawia komfortu pobytu"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: