+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Wszystko na bardzo wysokim poziomie
Polecam"
"Zalety: Pokoje ładne czyste duże
Wady: Brak dostępności basenu i siłowni poza weekendem. A w weekend tylko w godzinach 13-17 informacje dostałem dopiero po rezerwacji"
"Zalety: Pokoje czyste, łóżko wygodne.
Wady: Śniadania mały wybór owoców, słodkości."
"Zalety: nic specjalnego
Wady: salon klubowy można porównać do baru mlecznego , z czasów PRL , brakuje jedzenia ,naczyń , kieliszków , prosiłam o rozmowę kogoś kompetentnego ale oczywiście nikt nie raczył wyjść i porozmawiać , często podróżuje i wybieram opcje z salonem klubowym ,ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam , nic wspólnego nie ma z idea salonu klubowego . personel kelnerski zapytany czemu tak jest odpowiadał że kierownictwo o tym wie ale nic z tym nie robią"
"Zalety: Sporych rozmiarów pokój, łazienka z prysznicem i osobną wanną. Widok i cisza działały na plus.
Wady: Hotel dość zużyty. Czuć w nim lata 2000-ne. Zaniedbane kwiaty w lobby, wysychające łodygi, bardzo zaniedbane. Bardziej Gołębiewski niż Hilton, ale może to już to samo... poza tym usytuowany wespół z kasynem i Biedronką, dziwne jakieś to zestawienie. Basen niedostępny dla dzieci do 13stej! I brak o tym informacji na stronie Bookingu... Nie wygląda on na 4* - bardziej na 3"
"Zalety: Świetny wybór śniadań- wielki plus za to. Pokój przestronny, łazienka fajna -wanna i prysznic do wyboru. Personel sympatyczny, fajna atmosfera.
Wady: Malutki minus za: zepsuty czajnik w pokoju i brak balsamu w łazience (czyli pusta tuba). Uciążliwe brak informacji jak trafić na siłownię, basen. Brak informacji w pokoju o udogodnieniach, godzinach serwowania śniadań itp. Brak odbierania telefonu przez personel gdy się dzwoni z pokoju hotelowego. Ale mimo tych drobnych uchybień i tak polecam ten hotel."
"Wady: Brak polskojęzycznej obsługi w recepcji"
"Zalety: Dobre śniadanie .Przepiękne widoki z pokoju
Wady: Bardzo zimno w pokoju.Klimatyzacja ustawiona na maxa nie działała .Szlafrok bardzo zniszczony z urwaną pętelką do pasa .
Hol wymaga pilnej renowacji ,popękane kafle nie napawają optymizmem .Nie najnowsze meble w pokojach .Brak dodatkowego gniazdka przy łóżku do ładowania sprzętu .Ogólnie -mocno średnio jak za taką cenę"
"Zalety: Widok z okna.
Wady: Moje niedawne doświadczenia w hotelu Hilton w Warszawie były niestety rozczarowujące. Przede wszystkim, będąc w Polsce i będąc Polakiem , oczekiwałem, że rozmowa z personelem przez telefon będzie możliwa w języku polskim. Zamiast tego, spotkałem się z sytuacją, gdzie musiałem wyjaśniać po angielsku, że chcę rozmawiać po polsku, co było dla mnie dziwne i niewygodne. Dodatkowo na każde moje pytanie dostawałem odpowiedzi, które sprawiały wrażenie, jakby były udzielane niechętnie.
Doświadczyłem także problemów z serwisem w pokoju. Musiałem dzwonić trzykrotnie i czekać łącznie godzinę, aby otrzymać sztućce, co spowodowało, że moje jedzenie zdążyło ostygnąć.
Wreszcie, płacąc 2 tysiące złotych za trzy noce, oczekiwałem, że podstawowe udogodnienia, takie jak ciepła woda rano, będą dostępne bez problemów. Niestety, ten aspekt również pozostawił wiele do życzenia. Dzwoniąc na recepcję, aby to zgłosić, skończyło się na tym, że nikt nie odbierał."
"Zalety: Położenie, przestrzeń, obsługa
Wady: Chaos w lobby"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: