+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Amica Apartament by WarsawResidence Group oferuje zakwaterowanie z własnym wyżywieniem w Warszawie. Z apartamentu roztacza się widok na Pałac Kultury i Nauki. Obiekt zapewnia także bezpłatne WiFi. Apartament dysponuje balkonem i wyposażony jest w 2 telewizory z płaskim ekranem oraz klimatyzację. W utrzymanym w biało-niebieskiej kolorystyce aneksie kuchennym znajduje się kuchenka mikrofalowa, toster i lodówka. W łazience dostępna jest kabina prysznicowa, suszarka do włosów i bezpłatny zestaw kosmetyków. Obiekt Amica Apartment by WarsawResidence Group usytuowany jest 15 minut spacerem od centrum handlowego Złote Tarasy, w którym mieści się wiele sklepów i restauracji. Lotnisko Chopina dzieli od obiektu Amica zaledwie 10 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Amica Apartment by WarsawResidence Group o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 200 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Możliwe wystawienie faktury
"Zalety: Jedyna osoba którą poznałem osobiście: Młody człowiek, miły, konkretny, empatyczny, który ostatecznie ,(po 45minutowym opóźnieniu z przekazaniem lokalu, niestety brak choćby sms, że będzie takie opóźnienie) wpuścił mnie do lokalu.
Wady: W najszybszym skrócie, zarezerwowałem nocleg z adnotacją o fakturze -sprzedający zaakceptował w systemie rezerwacje i otrzymał pieniądze a dalej... dalej to... o nocleg musiałem niemal błagać, a faktury nie otrzymałem do dziś(blisko 2mce).
Wynajmująca zaakceptowała moją rezerwację (robiłem ją z pociągu jadąc do Warszawy ok 19tej z adnotacją na Booking, że będę na miejscu ok 23ciej i nie odbiorę kluczy wcześniej), rezerwacja została potwierdzona, przez chwilę było wszystko ok... po czym po blisko godzinie dostałem informacje sms z obiektu, że "nikt mnie nie wpuści, bo to `za późno`" i że to wina Bookingu, że zaakceptowali rezerwację i POBRALI PIENIĄDZE.. Nie rozkładając na czynniki pierwsze, w skrócie... stres, nerwy, dziwne smsy, dramat i "proszenie się" o możliwość skorzystania z potwierdzonego noclegu. Później.. później to już było/jest tylko gorzej. Do dziś proszę się o fakturę za pobyt, (zaznaczyłem taką potrzebę przy rezerwacji z wskazaniem wszystkich niezbędnych danych do wystawienia faktury). Od 2ch miesięcy mino monitów obiekt nie chce mi jej przesłać, bo... uwaga... kluczowy powód...."nie mamy Pana maila"... Poinformowałem Booking o zaistniałej sytuacji (na dziś tj. 7 dni od zgłoszenia nie wskórali nic...), niemniej dalej liczę na wsparcie Booking w tej kuriozalnej sprawie.
Zalecam ostrożność z wynajmem, sprawa w toku."
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Pierwsze wejście do bydynku :D"
"Zalety: Lokalizacja super, samo centrum, widoki extra.
Wady: ciemna łazienka..."
"Zalety: bardzo fajne miejsce z rewelacyjną lokalizacją. Wszystko co potrzeba na wyciagnięcie ręki."
"Zalety: Rewelacyjna lokalizacja. Czystość. Świetny kontakt z właścicielką
Wady: Nie ma nic takiego."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: