+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Livin Apartments znajduje się w Szczecinie i oferuje bezpłatne WiFi oraz możliwość zakwaterowania ze zwierzętami domowymi. Uniwersytet Szczeciński jest oddalony od obiektu o 2,1 km. Wszystkie apartamenty wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem, a niektóre z nich zapewniają balkon i/lub część wypoczynkową. Goście mają do dyspozycji kuchnię z piekarnikiem. Wyposażenie obejmuje lodówkę, czajnik i płytę grzejną. We wszystkich apartamentach znajduje się łazienka z wanną lub prysznicem. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki. Do dyspozycji Gości jest taras. Na życzenie oferowana jest dostawa zakupów spożywczych. Za dodatkową opłatą dostępny jest prywatny parking podziemny. Publiczny Szpital Wojewódzki jest usytuowany 2,4 km od obiektu Livin Apartments, a odległość od Wałów Chrobrego wynosi 3,4 km. Od lotniska Szczecin-Goleniów dzieli apartamenty dystans 31 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Livin Premium Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście proszeni są o telefoniczny kontakt z personelem obiektu co najmniej 30 minut przed przyjazdem w celu ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą 30 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą 50 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, sala zabaw, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
"Zalety: Dziękuję Livin Premium Apartments. Pokoje są świetne, czujesz się jak w domu❤️"
"Zalety: Obiekt był bardzo czysty, wręcz pachnący :)
Wady: Brak mikrofalówki"
"Zalety: Apartament jeszcze lepszy niż na zdjęciach ,jesteśmy mega pozytywnie zaskoczeni . Bardzo polecamy"
"Zalety: Przestronny, czysty, przytulny."
"Zalety: Czysto, pachnąco :)
Wszystko jest to co powinno się znaleźć dla potrzebujących ;)"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: