+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Harbour Bridge 220 is a 1-bedroom apartment with a balcony overlooking the working Cape Town Harbour. The CTICC can be reached in 500 metres and the V&A Waterfront is a 10 minutes' drive away. The air-conditioned apartment has an open plan lounge area with floor-to-ceiling windows. The modern bathroom is fitted with a bath and shower. Free WiFi is available at the unit and there is a washing machine and 2 flat-screen TVs with satellite channels. There is also a kitchen, equipped with a dishwasher and oven. A microwave and coffee machine are also available. The apartment is stocked with tea, coffee, biscuits, chocolate, fruit juice, condiments for your stay. The on-site Harbour Bridge Restaurant serves regional and international cuisine throughout the day as well as a room service menu. The cocktail bar serves a full range of drinks including wine from the nearby vineyards. The complex has a rooftop pool and sundeck with views of the Harbour and Cape Town. The Cape Town International Airport is 21 km away and airport transfers can be arranged for a surcharge.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Harbour Bridge Suite 220 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Szanowni Goście! W tym regionie trwa obecnie susza. W niektórych obiektach mogą obowiązywać lokalne ograniczenia związane z korzystaniem z wody. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: