+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
"Zalety: Duże pokoje, w stylu sprzed lat. Dobry stosunek ceny do standardu. Bardzo pomocny personel, parking przy hotelu.
Wady: Śniadanie pyszne, ale mały wybór dla vege, nawet jarzynowa była z szynką.
U nas akurat telewizor nie odbierał sygnałów."
"Zalety: Spokoj na Terence obiektu
Wady: Jechalismy 27 godzin z Anglii I nasz postoj mial byc w tym oto obiekcie- dlatego szukalisci calodobowej recepcji. Przed przyjazdem otrzymalismy wiadomosc ze gdyby recepcja byla zamknieta to klucz bedzie przy wejsciu w komodzie ale niestety po przyjezdzie o 2 w nocy klucza teho nie bylo. Kontakt z wlascicielem I odpowiedz od wlasciciela ' nic Pani nie poradze - klucz zostawilem' chcial sie nas pozbyc w zimie I w nocy z 6 letnim dzieckiem. Niestety nie odpuscilismy I po 40 min pojawil sie wlasciciel ktory stwierdzil ze ' klucz zabral jakis pijak' z naszego pukntu widzenia wygladalo na zaniedbanie wlasciciela ktory podczas rozmowy byl bardzo arogancki ze po prostu nie zostawil dla Nas tego klucza a recepcja byla calkowiecie zamknieta. Ponad to mielismy wliczone sniadanie ale niestety jedzenie wygladalo jak z przed tygodnia suchy chleb przelezane salatki I wedliny - jakis koszmar. BARDZO NALEZAL BY SIE ZWROT POLOWY CENY OD WLASCICIELA ZA ZANIEDBANIA !!! BRAK KULTURY I POSZANOWANIA KLIENTA !!!"
"Zalety: lokalizacja
Wady: czerstwe pieczywo na śniadanie"
"Zalety: Zaangażowanie personelu 🙂"
"Zalety: Miła obsługa, super lokalizacja, dobre śniadanie i wygodna poduszka. Podobało mi się! Do tego duży plus za udogodnienia w pokoju - czajnik, herbata, lodówka, kosmetyki łazienkowe, woda, jabłka - brawo :)
Wady: Widać że obiekt ma już swoje lata i wnętrza gdzieniegdzie proszą o odświeżenie ;)"
"Zalety: Lokalizacja bardzo dobra. To już któryś z naszych pobytów w tym miejscu i stosunek jakości do ceny dalej nie na przyzwoitym poziomie. Łazienka dobrze wyposażona.
Wady: Zameldowanie się w hotelu to byla tragedia. Recepcja jest przy części restauracyjnej, jednak do tej pory nie było problemu z tym aby pogodzic obowiązki kelnerskie z recepcyjnymi. Tym razem pierwsza Pani nie wiedziala jak przyjąć gosci (nie szkodzi, moze sie uczyła) jej dwie kolezanki przez 5 minut nie mogly znaleźć rezerwacji, licytowały się kto ma mnie zameldować, zeby finalnie zapomnieć o wpisaniu danych z dowodu oraz przekazaniu informacji choćby o sniadaniu. Co w ogole niezrozumiale, obie podczas meldowania rozmawiały z kims przez telefon o cateringu. Rozumiem multitasking, ale okazanie szacunku do rozmówcy to powinna byc podstawa. Całość trwala prawie 10 minut, co normalnie zajmuje 2. Masakra. Dodatkowo moglby byc lepiej odsniezony, a sniadanie urozmaicone, bo wiele dan "przeszlo lodówka" po imprezach dnia poprzedniego"
"Zalety: Pyszne jedzonko, przemiła obsługa"
"Zalety: Bardzo miłe i klimatyczne miejsce
Polecam"
"Wady: Pokój niestety był pełny pluskiew, które znajdowały się na łóżku oraz w pościeli. Załączam filmik.
Nie zdecydowaliśmy się na pozostanie w hotelu, personel obiecał zwrot pieniędzy, ale niestety tego nie zrobiono.
Sprawę zgłaszamy do Sanepidu."
"Zalety: bardzo klimatyczne miejsce, duży pokój"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: