+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Featuring an rooftop outdoor pool, bar, and hot tub, Delta Hotels Kamloops offers modern rooms with free WiFi, a restaurant and a full-service business center. A view of the mountains is enjoyed from the shared terrace. Delta Hotels Kamloops features a 55-inch flat-screen Smart TV in every non-smoking guest room. Rooms also provide a coffee maker with free coffee and tea as well as a lounge chair. Select suites offer a sofa seating area. Cordo Resto + Bar at the Delta Hotels Kamloops features seasonally-inspired cuisine for breakfast. Room service is also available. Guests can enjoy a 24 hour fitness room with free weights, cardio machines, and towels. Valet parking is available on site. Riverside Park is 10 minutes' walk from the hotel.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Delta Hotels by Marriott Kamloops o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. .
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 16 CAD za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 16 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, narciarstwo, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: