+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
2-gwiazdkowy obiekt Hotel Sri Shiva Shakti znajduje się w miejscowości Srikalahasti. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Srikalahasteeswara – 700 m, Stacja kolejowa Renigunta Junction – 27 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Sri Padmavathi Ammavari ( 34 km), Old Tirchanoor Road ( 36 km), Dworzec autobusowy APSRTC Central ( 36 km). Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. W pokojach zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem. Wybrane pokoje mają również balkon. Pokoje w obiekcie wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, tamilski i telugu, chętnie udzieli praktycznych wskazówek na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Tirupati East – 37 km, Sri Kapileswara Swamy Temple – 39 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tirupati, znajduje się 27 km od obiektu Hotel Sri Shiva Shakti.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bilety transportu publicznego, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: