+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt Goflamingo Resort położony jest w miejscowości Silāri i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje bankomat. Na miejscu znajduje się również restauracja i plac zabaw. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, sejf, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatną łazienkę z bidetem. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie azjatyckie lub wegetariańskie. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dr. Babasaheb Ambedkar International, znajduje się 67 km od obiektu Goflamingo Resort.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Goflamingo Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 12 lub więcej lat płacą Rs. 700 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, karaoke, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: