+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Obiekt The Grand Inn oferuje zakwaterowanie w pokojach usytuowanych w miejscowości Kanjikode. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Palakkadzie – 18 km, Stacja kolejowa Podanur Junction – 38 km. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy Coimbatore Junction – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Coimbatore, znajduje się 47 km od obiektu The Grand Inn.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: