+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Bananarama Dive & Beach Resort is situated in West Bay Beach, 10 km from Roatán. The hotel has a PADI 5-Star Dive Center offering all PADI courses from discover scuba diver to divemaster. All the room options come with air conditioning, safe and microwave. Some of them also have a kitchen or kitchenette, and a terrace or balcony. All rooms come with a private bathroom and shower. Guests can choose from 3 on-site restaurant options such as Pizzarama with brick oven pizza, The Thirsty Turtle offering a beach bar and grill, and The Vintage Pearl Restaurant and Wine Cellar. Also, night entertainment like movie nights, music trivia, live music, karaoke, crab races and fire dancing are available. Other activities such as parasailing, deep sea fishing tours, fly boarding, zip line, snorkelling tours, dolphin programs, and island shopping tours can be arranged. Utila is 39 km from Bananarama Dive & Beach Resort, while Corozal is 10 km away. The nearest airport is Juan Manuel Gálvez Airport, 9 km from the property.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bananarama Dive & Beach Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Uwaga: KWOTĘ W WYSOKOŚCI 50% DEPOZYTU NALEŻY WPŁACIĆ W MOMENCIE REZERWACJI W CELU JEJ POTWIERDZENIA. POZOSTAŁĄ KWOTĘ NALEŻY UREGULOWAĆ NAJPÓŹNIEJ 7 DNI PRZED PRZYJAZDEM. REZERWACJE DOKONANE DO 7 DNI PRZED PRZYJAZDEM NALEŻY W PEŁNI OPŁACIĆ W MOMENCIE REZERWACJI. W przypadku anulowania rezerwacji powyżej 30 dni przed datą przyjazdu zostanie zwrócona pełna kwota z potrąceniem opłaty serwisowej w wysokości 50 USD. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie 7–30 dni przed przyjazdem Goście będą mogli wykorzystać wpłaconą kwotę na przyjazd w innym terminie w ciągu 1 roku, jednak potrącona zostanie opłata serwisowa w wysokości 50 USD. Kwotę tę można także przekazać na rzecz osób trzecich. W przypadku anulowania rezerwacji do 7 dni przed datą przyjazdu lub niepojawienia się Gości NIE BĘDZIE IM PRZYSŁUGIWAĆ ZWROT OPŁAT ANI MOŻLIWOŚĆ WYKORZYSTANIA WPŁACONEJ KWOTY W INNYM TERMINIE. Dołożymy wszelkich starań, aby wesprzeć naszych Gości, jednak obiekt nie odpowiada za zmiany w terminie przyjazdu Gości z powodu opóźnień lotów i/lub innych opóźnień w trakcie podróży. W przypadku problemów w trakcie podróży należy jak najszybciej skontaktować się z personelem obiektu w celu dokonania stosownych zmian w rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 10 USD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, sejf, karaoke, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, plaża, transfer, wieczór filmowy, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: