+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Praga 1885 położony jest w Pradze i oferuje elegancko urządzone pokoje z bezpłatnym WiFi oraz telewizorem z płaskim ekranem. Na miejscu działa restauracja serwująca specjały kuchni czeskiej. Spacer z obiektu do przystanku tramwajowego Bertramka zajmuje 5 minut. Wnętrza pokoi zdobią zabytkowe meble i elementy wyposażenia. W każdym z nich zapewniono łazienkę, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Hotelowa restauracja zaprasza na tradycyjne czeskie specjały oraz dania kuchni międzynarodowej. Obiekt położony jest 650 metrów od stacji metra Anděl oraz 2 km od wzgórza Petrin i wieży widokowej.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Praga 1885 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W przypadku rezerwacji bezzwrotnych Goście są zobowiązani do okazania tej samej karty kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji. W przeciwnym razie rezerwacja nie może zostać zagwarantowana. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Wady: W TV nie ma czeskich kanałów"
"Zalety: Bardzo cicha lokalizacja , wygodne łóżko
Wady: Hotel miał 4 gwiazdki dawno temu , śniadanie bardzo podstawowe ale dobre . Pokój miał zapach stęchlizny , drzwi od prysznica nie zamykamy się"
"Zalety: Hotel położony jest przy głównej ulicy, gdzie jeżdżą tramwaje. Na szczęście miłosny pokój od strony podwórka, więź nie były słyszalne.
W pokoju wszystkie niezbędne udogodnienia, lodówka, suszarka w łazience, TV i td.
Łóżka mega wygodne i do tego wygodna poduszka ( nie zawsze na taką natrafi się w hotelu).
Na uwagę zasługują śniadania w hotelowej restauracji. Wszystko świeżutkie i ładnie podane. Jedzenia do wyboru do koloru.
Wady: Brak miejsca parkingowego dla auta."
"Zalety: Pokoje wyglądają zupełnie inaczej jak na zdjęciu Brudno śmierdząco ochydnie
Wady: Firana ba tak brudna ze miała kolor brązowy łazienka posprzątaną ale zapach ochydny łóżko to płyta pilśniowa nie działające światło i ogrzewanie"
"Zalety: Jedyny element który ocalił ten hotel to dobre śniadania
Wady: Obiekt swoje świetne czasy na pewno przeżywał X lat temu, a szkoda. Hotel z dużym potencjałem ale bardzo zaniedbany. Można by wykorzystać tą przestrzeń i odnowić. Hotel na pewno byłby wyjątkowym znaleziskiem na terenie Pragi. Pokoje odbiegają od zdjęć zdecydowanie. Słaby ruch marketingowy - klient na raz. Raz się pojedzie i już nigdy więcej. Problem był z odbiorem rezerwacji, pracownik nie chciał wydać pokoi, chyba że za dodatkową opłatą. Cena noclegu sama w sobie nie jest niska. Moi podróżni po długiej podróży musieli jeszcze borykać się z problemami ze strony hotelu, które były wynikiem ich niedopatrzenia. Taką ofertą na booking niestety tylko oszukują państwo klientów. Ogromny żal i naciąganie na kasę."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: