+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Niezależny hotel Golden City Garni mieści się w doskonale zachowanej dzielnicy Žižkov, nieopodal centrum miasta. Jest on doskonałą bazą wypadową dla chcących odkrywać uroki Pragi. Hotel usytuowany jest w odległości krótkiego spaceru od serca miasta i jego atrakcji, łącznie z Placem Wacława i Starówką. Dogodna lokalizacja w pobliżu przystanków środków transportu publicznego ułatwia poruszanie się po Pradze i okolicach. Hotel znajduje się nieopodal głównego dworca kolejowego i tuż obok przystanku tramwajowego, z którego w zaledwie 5 minut można dojechać do centrum. Žižkov to dzielnica, w której wciąż można poczuć atmosferę czeskiej bohemy. Nigdzie indziej w Europie nie ma też tylu pubów przypadających na 1 mieszkańca. W pokojach dostępne jest bezpłatne WiFi. Przy recepcji można natomiast skorzystać z WiFi o wysokiej przepustowości. Za dodatkową opłatą hotel oferuje transfer z lotniska i z powrotem.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Golden City Garni o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Za dodatkową opłatą wydawany jest list potwierdzający dokonanie rezerwacji na potrzeby procedury wizowej. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Regulamin korzystania z hotelowego garażu: – w garażu nie wolno parkować samochodów, których wysokość przekracza 185 cm, ani samochodów z instalacją LPG, – ze względu na przepisy przeciwpożarowe kluczyki samochodowe należy zostawić w recepcji (również niezbędne do przestawiania samochodu w razie potrzeby), – na życzenie recepcjonisty dodatkowe wyposażenie musi zostać wyjęte, – opłatę za parking należy uregulować po przyjeździe. Podczas zameldowania należy okazać ważny dokument tożsamości ze zdjęciem oraz kartę kredytową użytą do dokonania rezerwacji. Goście, którzy planują wprowadzenie zmian dotyczących zameldowania, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem hotelu. W przeciwnym razie zameldowanie nie będzie możliwe.
W przypadku rezerwacji więcej niż 3 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 20 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 15 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, bilety transportu publicznego, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt
"Zalety: Sympatyczna obsługa.Dobre śniadanie.
Wady: Było trochę zimno. W oknie jest tylko pojedyncza szyba."
"Zalety: - Bardzo dobre położenie na trasie tramwajów między metrem linii A (Flora) a metrem linii C (Dworzec Główny - Hlavní nádraží),
- Blisko sklepy,
- Cieszę się, że po wielu, wielu latach hotel ma pierwszy raz, pierwszy kanał tv polskiej: TVP Polonia. To ukłon dla polskich gości, których co roku wielu odwiedza hotel. Naprawdę pełno Polaków wybiera te hotele. Im więcej polskich kanałów tv tym piękniej. Dziękujemy!!!
- Lodówka w pokoju
Wady: -Śniadania są podawane w zbyt krótkim czasie. 7:30 do 10:30. Wielka prośba o śniadania wcześniej. Niektóre hotele mają śniadania od 6:00 lub 6:30. Mnie dwa razy przepadło opłacone śniadania, ponieważ musiałem jechać na pociąg dużo wcześniej, rano. Szkoda, że nie da się zjeść hotelowego śniadania przed wczesnym wyjazdem na dworzec kolejowy czy autobusowy, przed podróżą.
- Niski strop w pokoju na poddaszu.
- Brakuje jakiegoś talerza dla mikrofalówki."
"Zalety: Przyjemny hotel w dobrej lokalizacji, kilka kroków od przystanku tramwajowego, z którego bez problemu można dojechać do centrum miasta.
Śniadanie w hotelu to może nie do końca nasze smaki, ale jak najbardziej dobrze zjeść śniadanie w hotelu. Pokoje są sprzątane każdego dnia, ręczniki też są wymieniane. Ku naszemu zaskoczeniu Pani na recepcji znała język polski :)
Wady: Mała różnorodność śniadania, w sałatkach za dużo octu."
"Zalety: Śniadanie, obsługa."
"Zalety: Śniadanie zróżnicowane. Lokalizacja super. Przy hotelu przystanek. 4 przystanki do Starego Miasta. Obsługa bardzo pomocna i troskliwa. Mówiąca po polsku."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: