+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Grand Hotel Praha mieści się w zabytkowym budynku usytuowanym w starej części Pragi, przy Rynku Staromiejskim oraz naprzeciwko zegara astronomicznego Orloj. Na miejscu dostępna jest restauracja i kawiarnia. W obiekcie mieści się całodobowa recepcja i jest dostępne bezpłatne WiFi. We wszystkich pokojach oraz apartamentach znajduje się łazienka ze szlafrokami, kapciami i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych z nich roztacza się widok na praski zegar astronomiczny. Codziennie o poranku w kawiarni Mozart urządzonej w stylu późnobarokowym jest podawane śniadanie w formie bufetu, które obejmuje własnej roboty ciasta oraz wypieki. W obiekcie Goście mogą podziwiać wystawę autentycznej porcelany miśnieńskiej. Odnowione wnętrza nawiązują swoim wystrojem do stylu minionej epoki. Główne zabytki, takie jak Most Karola, zamek na Hradczanach oraz plac Wacława znajdują się kilka minut spacerem od obiektu. W pobliżu znaleźć można również rozmaite galerie, teatry oraz sklepy.
Sprzątanie w trakcie pobytu jest oferowane za dodatkową opłatą i na życzenie zgłoszone po przyjeździe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 35 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 17 płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą € 70 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, masaż, bilard, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, transfer, galerie sztuki, puby, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: lokalizacja oraz wystrój restauracji i recepcji , stare meble. Interesujący pokój
Wady: Zbyt skomplikowane i niewygodne dotarcie do pokoju"
"Zalety: Lokalizacja
Wady: Rabaty na usługi gastronomiczne"
"Wady: Brak parkingu"
"Zalety: Lokalizacja"
"Zalety: Hotel zapewnil nam dobre informacje do dojazdu i parkingu.Swietnie.jest swietnie usytuowany ,blisko wszedzie.Obsluga byla bardzo dobra i pomocna.
Wady: Niestety pokoj byl niewygodnu ,maly dla dwoch doroslych osob,lazienka za mala,zle spalam protekcja materacu zwijala mi sie za kazdym obrotem,ustytuowanie przy klimatyzacji bylo przypadkowe?Zreszta dzialal slabo ,wiet otwarcie okna bylo konieczne,i niestety widok nie byl pasionujacy na umierajace golebie we wnetrzu podworza...naprawde nieapetyczna sprawa..suszarka to tez sprawa do przegladniecia,nie to stulecie ."
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: