+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
Hotel Belvedere usytuowany jest w dzielnicy Letná, 10 minut jazdy tramwajem od Rynku Staromiejskiego i zamku na Hradczanach. Oferuje on bezpłatny dostęp do internetu we wszystkich pomieszczeniach. Goście mogą korzystać z podziemnego parkingu hotelowego (ilość miejsc jest ograniczona). Pokoje w hotelu Belvedere wyposażone są w minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Codziennie rano w sali śniadaniowej można zjeść śniadanie w formie bufetu. Na miejscu znajduje się restauracja oraz bar w holu, który oferuje szeroki wybór napojów (tymczasowo zamknięty). Dodatkowe udogodnienie stanowi salon kosmetyczny, w którym wykonywane są usługi fryzjerskie i zabiegi kosmetyczne. Obiekt usytuowany zaledwie kilka kroków od przystanku tramwajowego Kamenická (linie 1, 8, 25 i 26) i 400 metrów od stacji metra Vltavská (linia C). Hotel Belvedere dzieli 5 minut spacerem od Narodowej Galerii Sztuki Nowoczesnej. W ciągu 10 minut można dojść z obiektu do 2 dużych terenów zielonych – parku Stromovka i ogrodów Letna. Hotel Belvedere jest oddalony o 4 przystanki tramwajowe od dworca kolejowego Holešovice. Dojazd z obiektu do praskiego zoo zajmuje 5 minut.
Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 24 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, wymiana walut, masaż, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości
"Zalety: Duży pokój,wszystko na wyposażeniu. Blisko do centrum i atrakcji Pragi. Urozmaicone i pyszne śniadania."
"Zalety: Lokalizacja, wygodne łóżko, dobre śniadanie.
Location, comfortable bed, good breakfast
Wady: Niedobra kawa, na 4 pietrze bardzo cienkie ściany pomiędzy pokojami - hałas.
Bad coffee, very thin walls between rooms on the 4th floor - noise"
"Zalety: Lokalizacja i uprzejmość pracowników hotelu
Wady: Wyjątkowo niewygodne łóżka, brud i pleśń w łazience. Brudne talerze w restauracji. Za mało stołów w restauracji przez co trzeba było czekać aż ktoś skończy jesc żeby usiąść. Pracownicy nie nadążali sprzątać stołów po osobach które kończyły jeść.
Według opisu na Booking hotel miał pobrać opłatę w euro na co specjalnie się przygotowałem mimo że nie jest to ani moja ani czeska waluta a finalnie okazało się że potrzebne są korony bo recepcja nie ma możliwość pobrania euro."
"Zalety: Śniadania bardzo smaczne, duży plus za wybór owoców i warzyw. Lokalizacja korzystna do zwiedzania Pragi.
Wady: Brak miejsc parkingowych."
"Zalety: Gustownie urządzone pokoje, wygodne łóżka, gruba, porządna pościel. Na plus również czystość – nawet po odsunięciu szafki nocnej, żeby dotrzeć do kontaktu, nie udało mi się znaleźć żadnego kurzu :) Śniadania przepyszne, wybór ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa przesympatyczna, recepcja niezwykle sprawna i pomocna, nie było problemu z dokodowaniem drugiej karty bądź zostawieniem bagażu na kilka godzin po wymeldowaniu. Jako osoba pracująca na recepcji czterogwiazdkowego hotelu jestem naprawdę pod wrażeniem :)
Wady: Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to czujniki światła w łazienkach – światło gaśnie w trakcie dłuższego prysznica albo zostaje zapalone na wieczność po każdorazowym wejściu. Ani to wygodne, ani oszczędne czy ekologiczne. No i jeszcze brak zlewu w ubikacji – nie widzę sensu w dzieleniu łazienki na prysznic i toaletę, skoro w części z toaletą nie ma zlewu i możliwość umycia rąk tak czy tak zależy od dostępności drugiego pomieszczenia. Przydałby się też śmietnik w pokoju, nie tylko w łazienkach"
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: