+1°P za każde 2 zł
Za każde 2 zł wydane na rezerwację
otrzymasz 1 punkt PAYBACK
A Premium, Waterside Retreat in Sydney Located adjacent to Darling Harbour in Sydney's Central Business District (CBD), the newly renovated hotel is a haven of relaxation for the business or leisure traveler. Guests can enjoy and unwind in the hotel’s bars and restaurants including, Zephyr sky bar which boasts breathtaking panoramic views of Darling Harbour, a high tea in Lobby Lounge, buffet breakfast at Sailmaker , the immersive cocktail bar Jackalberry, and Dundee Arms, one of Sydney’s oldest surviving pubs for a quick beer. Those looking to gather for business can use the state-of-the-art meeting and event facilities 878 well-appointed guestrooms, modern décor and deluxe amenities make each stay extraordinary, including bathrooms with walk-in showers and comfortable workstations. Other facilitates at Hyatt Regency Sydney include a 24-hour fitness centre, parking, state-of-the-art meeting spaces for events and Hyatt E-Concierge. Centrally located, Hyatt Regency Sydney is less than 15 minutes' walk from the International Convention Centre and Barangaroo. It is less than 10 minutes’ walk to Darling Harbour, Town Hall train station and Chinatown. The Sydney Opera House, The Rocks and the Royal Botanic Gardens are all within 25 minutes’ walk.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hyatt Regency Sydney o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. W przypadku płatności kartą kredytową Visa, American Express, JCB lub Diners Club pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,74% wartości transakcji. W przypadku płatności kartą kredytową MasterCard opłata ta wynosi 2% wartości transakcji. Naprzeciwko hotelu zlokalizowany jest całodobowy parking Wilson. Wjazdy na parking znajdują się przy ulicy Sussex Street 168 i ulicy Kent Street 383. Wysokość samochodu nie może przekraczać 2,1 metra. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową użytą do dokonania rezerwacji. W przypadku braku karty rezerwacja może zostać anulowana. Pobyt dzieci jest bezpłatny, jeżeli śpią one na znajdujących się w pokoju łóżkach. Śniadanie dla dzieci w wieku do 5 lat jest bezpłatne, jeśli towarzyszy im osoba dorosła, która płaci za śniadanie dla siebie. Dzieciom w wieku 6–12 lat przysługuje 50% zniżki na śniadanie. Za śniadanie dla dzieci od 12. roku życia pobierana jest opłata jak za osobę dorosłą.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 80 AUD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą AUD 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą AUD 0 za osobę za pobyt, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, kawiarnia na miejscu, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości
Zarejestruj się w portalu Hotele.pl, a uzyskasz m.in: